Riktigt snyggt! Mässan var bra.Snyggt! Trevlig mässa också. Blev ett par fillers för mig igår.
Gick förbi hon du körde hos, hon har gjort mycket fina grejjer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt! Mässan var bra.Snyggt! Trevlig mässa också. Blev ett par fillers för mig igår.
Ja, hon är duktig Idamaria.Riktigt snyggt! Mässan var bra.
Gick förbi hon du körde hos, hon har gjort mycket fina grejjer!
Kom och säg hej! Bås 30.Nytt för dagen efter en sväng på Skellefteå Tattoo Fest!
Typiskt! Kom precis hem. Hade gärna kommit förbi och hejjat! Satt i 42, så inte så långt ifrån.Kom och säg hej! Bås 30.
Har du fullt upp imorgon eller? Tänkte komma förbi mässan en sväng.Kom och säg hej! Bås 30.
Imorgon är slappdag! Kom förbi så tjötar vi.Har du fullt upp imorgon eller? Tänkte komma förbi mässan en sväng.
It's a dejt!Imorgon är slappdag! Kom förbi så tjötar vi.
Cool placering på skallen!
Du skulle kört denna istället!I tisdags blev det första för mig. När jag var yngre ville jag verkligen tatuera mig, men sen rann det ut i sanden och jag valde att inte göra något.
Nu är jag i ett skede i livet då jag kände att det var dags, en uppmaning till mig själv om att hålla sig nykter...
Kan säga att jag verkligen fick mersmak och sitter nu och funderar på nästa
Haha, jag funderade faktiskt på detDu skulle kört denna istället!
Nästa. På andra armen!Haha, jag funderade faktiskt på det
Men då det var första ville jag göra något simpelt, får bli en kommande...
I tisdags blev det första för mig. När jag var yngre ville jag verkligen tatuera mig, men sen rann det ut i sanden och jag valde att inte göra något.
Nu är jag i ett skede i livet då jag kände att det var dags, en uppmaning till mig själv om att hålla sig nykter...
Kan säga att jag verkligen fick mersmak och sitter nu och funderar på nästa
"Stay sober" på arabiskaVad står det då?
Var blev det någonstans?
första sittningen avklarad.
Eyescream tattoo i ystadVar blev det någonstans?
Ser bra ut än så länge tycker jag!
Då blir det garanterat bra!Eyescream tattoo i ystad
En fundering, är du arab?"Stay sober" på arabiska
Nej det är jag inte. Dock håller jag på att lära mig arabiska då jag både tycker det är ett vackert skriftspråk plus att det känns bra att kunna.En fundering, är du arab?
fått blodad tand?Resultatet av torsdagens sittning
Helt korrektfått blodad tand?
Får se hur det blir efter min första, dit jag ska var det över 6mån väntetid så kanske inte kan vara lite spontan...Helt korrekt
"A" för Adamsäpple på halsen?
Eller möjligen V för Victory om man ligger i en 69:a ..."A" för Adamsäpple på halsen?
Väldigt oklart vad det ska föreställa!"A" för Adamsäpple på halsen?