• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Snyggt! Trevlig mässa också. Blev ett par fillers för mig igår.
20190927_221207.jpg
20190927_221214.jpg
Riktigt snyggt! Mässan var bra.
Gick förbi hon du körde hos, hon har gjort mycket fina grejjer!
 

erow

Patek
2-Faktor
I tisdags blev det första för mig. När jag var yngre ville jag verkligen tatuera mig, men sen rann det ut i sanden och jag valde att inte göra något.
Nu är jag i ett skede i livet då jag kände att det var dags, en uppmaning till mig själv om att hålla sig nykter...
Kan säga att jag verkligen fick mersmak och sitter nu och funderar på nästa :)
20191010_080637.jpg
 

MAz_666

Rolex
I tisdags blev det första för mig. När jag var yngre ville jag verkligen tatuera mig, men sen rann det ut i sanden och jag valde att inte göra något.
Nu är jag i ett skede i livet då jag kände att det var dags, en uppmaning till mig själv om att hålla sig nykter...
Kan säga att jag verkligen fick mersmak och sitter nu och funderar på nästa :)
20191010_080637.jpg
Du skulle kört denna istället! :cool:
316560757_92f20062-492c-46fc-b954-4bfd5b7fb834.jpg
 

TomGanks

Panerai
I tisdags blev det första för mig. När jag var yngre ville jag verkligen tatuera mig, men sen rann det ut i sanden och jag valde att inte göra något.
Nu är jag i ett skede i livet då jag kände att det var dags, en uppmaning till mig själv om att hålla sig nykter...
Kan säga att jag verkligen fick mersmak och sitter nu och funderar på nästa :)
20191010_080637.jpg

Vad står det då?
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Några tips på vem/vilka jag kan gå till för porträtt i Sthlm? Ngn som inte har år i väntetid. Tack
 
Senast ändrad:
Topp