Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När det kommer till vintage gillar jag min Tissot Navigator.
Edit: Såg att det skulle vara gamla loggan. Sorry .
Tror nog att det bara var vad trådskaparen tyckte att en "riktig" Tissot ska vara. Knappast en regel för tråden!Tissot Visodate Seastar PR 516 Automatic... puh lång mening .
Edit: Såg att det skulle vara gamla loggan. Sorry .
Har blivit en av favoriterna
Tissot Seastar 51031-51032 4, från -58
Tycker den vita ser hårt polerad ut kring spetsarna på bandhornen, jämfört med den svarta. Kan ju handla om det.Är det någon som vet och kan bekräfta att dessa kom i olika boetter? Upplever ”seastar navigator” marginellt längre och tjockare än ”navigator” Tack på förhand!
Du har rätt så är det, ser det nu!Tycker den vita ser hårt polerad ut kring spetsarna på bandhornen, jämfört med den svarta. Kan ju handla om det.
Riktigt bra!
Inte galet gammal - men tillräckligt för att vara vintage.
Tackar!Riktigt bra!
Dubbelpostar när jag ändå är igång.
Tissot har en del roliga 70-talare
Jävlar vad sexig!Tissot 6220, Lemania Ch27
Hatten av för den!Tissot 6220, Lemania Ch27
Tjusig! Men jag hade nog kallat den poor man's Constellation C-shape!Det finns mycket bra med den här. Riktigt mysig grön nyans på tavlan, coin edge och originallänk. En poor mans DJ med dagvisningbonus typ
Trevlig 31:a och trevlig länk! Jag hade oxå AM på armen idag!Idag blev det Tissot på armen.
Härligt krämig färg på den, grym tissotTrevlig 31:a och trevlig länk! Jag hade oxå AM på armen idag!
Årets bild enligt mig, tyvärr gick den inte vidare till dom 10 sista... Härlig tissot och grymt snyggt tagen bild.Blev så nöjd med denna bild på min PR 516 GL att jag måste posta
Den är toksnygg! Nån sån har jag inte men några andra finns nog i gömmorna.Trevlig 31:a och trevlig länk! Jag hade oxå AM på armen idag!