Mm å trevlig länk!Trevlig 35 mm antimagnetique
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm å trevlig länk!Trevlig 35 mm antimagnetique
Nått gammalt skrot som jag fick på köpet för länge sedan. Men idag tvättade jag den och den blev genast betydligt trevligare (och rassligare)!Mm å trevlig länk!
Vad är det för länk?Trevlig 35 mm antimagnetique
Förutom det jag skrev så kan jag nämna att den är helt omärkt förutom ett "stainless steel".Vad är det för länk?
Edit. Ser svar
Ok. Hojta om den ska säljas en dagFörutom det jag skrev så kan jag nämna att den är helt omärkt förutom ett "stainless steel".
Underbar låda! Här är en du kanske känner igen, även fast mitt ex är horribelt sönderpolerat. Köpt av ren tristess, ensam på kontoret, 2 januari för många år sedan. Är det kanske den skönaste klocka att bära jag ägt, samt att den håller tiden bättre än tidigare klart dyrare ur.Blev nästan en låda...den med skarpa ögon hittar nog det svarta fåret som fick sin plats också
Häftigt!Blev nästan en låda...den med skarpa ögon hittar nog det svarta fåret som fick sin plats också
Tjusig!Nu lever den igen
Tack! Tycker den är trevligTjusig!
Riktigt fin!Mysig Tissot med automatiska kalibern 783.
Gamla Tissot är helt klart bra fynd idag..Riktigt fin!
Dåligt skämt isf...https://www.tradera.com/item/413720855
Måste va ett skämt
Vad tror ni att min Tissot i den tidigare posten kan vara värd? Nyligen genomgången, bra skick. Är det premium på en Seastar i ett lite biffigare monocoque case än de vanliga runda? Tar 20mm band också istället för 18.Gillar verkligen baksidan på min vintage Tissot