Upptäckte till min stora lycka att jag helt missat El Chapo säsong 2. Helgen räddades
Det har jag med! Tackar för det Torsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upptäckte till min stora lycka att jag helt missat El Chapo säsong 2. Helgen räddades
+1 Tycker själv det beror på att man i serier kan få en mycket djupare skildring av både handling och karaktärer än vad som hinns med under en film på ca 2hKänns synd! Gillar serier bättre än filmer numera.
+1 Tycker själv det beror på att man i serier kan få en mycket djupare skildring av både handling och karaktärer än vad som hinns med under en film på ca 2h
Jag gillar just den delen av serier, men att "alla" serier nu för tiden lämnar utrymme för fler säsonger suger.+1 Tycker själv det beror på att man i serier kan få en mycket djupare skildring av både handling och karaktärer än vad som hinns med under en film på ca 2h
Förstår vad du menar, speciellt med serier som fortsätter på samma tema utan att egentligen gå framåt. Miniserier på typ 4-6 avsnitt kan ibland vara att föredra.Jag gillar just den delen av serier, men att "alla" serier nu för tiden lämnar utrymme för fler säsonger suger.
Jag är oerhört gammaldags, jag vill ha en början, en mitten och ett slut.
Exakt. Miniserier är den bästa formen av "kultur", 4-10 avsnitt på 47 min ger perfekt tid att utveckla karaktärerna, och att berätta en hel historia.Förstår vad du menar, speciellt med serier som fortsätter på samma tema utan att egentligen gå framåt. Miniserier på typ 4-6 avsnitt kan ibland vara att föredra.
Fate/Apocrypha var bra, helt klart. Dock lite besviken på "slutet", och på att det är så långt mellan säsongerna i den här genren.
Ingen aning, tyvärr :/ .Såg den. Fastnade. Nu vill jag se alla 10000avsnitt i ordning. Förstod denna var den senaste i en lång rad serier och filmer. Var ser jag de andra?
Ingen aning, tyvärr :/ .
Antar att de finns på en illegal site nära dig, och på en miljon märkliga japanska sidor?
Har du sett Seven Deadly sins på Netflix?
Jag kör Crunchyroll (eftersom jag har en viss förkärlek för att betala för mig...), med ett rätt bra utbud anime. Kan rekommendera Food Wars, den är riktig kul!Ok.
Yes, grym..
Även Sinbad, Ajin och Castlevania. Se alla
Utöver det, Hellsing, Hellsing ultimate och berzerk.. hah
Jag kör Crunchyroll (eftersom jag har en viss förkärlek för att betala för mig...), med ett rätt bra utbud anime. Kan rekommendera Food Wars, den är riktig kul!
Hur långt har du kommit?Har börjat nöta igenom The Americans på Netflix. Klart godkänd tycker jag.
Tror jag är inne på avsnitt 3 på säsong 2 nu.Hur långt har du kommit?
Har själv sett det som finns på Netflix, tycker det är riktigt bra.
Castlevania var grym, Ajin har jag lite hrann hoppat, Sindbad såg jag några avsnitt, men fastnade inte.Ok.
Yes, grym..
Även Sinbad, Ajin och Castlevania. Se alla
Utöver det, Hellsing, Hellsing ultimate och berzerk.. hah
Amen!! Fy faan vad trött jag blir på att säsong 1 bygger på en bra historia med början och slut, men att det ska mjölkas 2-3 säsonger till där ingenting händer!!Jag gillar just den delen av serier, men att "alla" serier nu för tiden lämnar utrymme för fler säsonger suger.
Jag är oerhört gammaldags, jag vill ha en början, en mitten och ett slut.
Skrev detta för nån dag sedan "Det bästa som rullar just nu tycker jag! Serien lyckas ge en väldigt rå och verklig bild av vissa människor livsöden" Bra grejer!Har Gomorrah på HBO tagits upp? Började precis kolla. Italiensk serie om maffia. Riktigt bra!
Nu var jag lite lat. ☺Skrev detta för nån dag sedan "Det bästa som rullar just nu tycker jag! Serien lyckas ge en väldigt rå och verklig bild av vissa människor livsöden" Bra grejer!
Tell me more
Det är kort och gott en streamingtjänst för anime. Kostar 79kr i månaden, tror jag. Finns massor av kul, dock är det mesta relativt nytt. Finns stöd för chromecast också, ifall det är intressant.Castlevania var grym, Ajin har jag lite hrann hoppat, Sindbad såg jag några avsnitt, men fastnade inte.
@Psykel , som sagt, tell me more! Jag gillar också att betala för mig, och framför allt att grejer funkar.
Det är kort och gott en streamingtjänst för anime. Kostar 79kr i månaden, tror jag. Finns massor av kul, dock är det mesta relativt nytt. Finns stöd för chromecast också, ifall det är intressant.
Oklart. Jag kör chromecast på min tv via iPad, så kan streama iPad-appen till tv'n. Prenumerationen betalas för övrigt via app store.Finns den som app på tv? ska kolla upp den.. tack för tipset
Mycket bra serie. Tung som fan men har bara plöjt igenom 6 avsnitt.Har Gomorrah på HBO tagits upp? Började precis kolla. Italiensk serie om maffia. Riktigt bra!
Instämmer. Är på S01E10 nu. Hade tänkt att sluta på 09 men det gick sådär... ☺Mycket bra serie. Tung som fan men har bara plöjt igenom 6 avsnitt.
Håller med om Designated Survivor, tog mig igenom hela första säsongen men sen tvärdog den.Tipsar om Godless (Netflix) till alla som hatar serier som bara går vidare säsong efter säsong. Apropå det kan jag också spara lite tid åt er andra och strunta i Designated Survivor. Började bra men sen gick det snabbt utför.