Absolut!Snowfall, är den något att ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut!Snowfall, är den något att ha?
Så sjukt besviken på säs 2. Den började bra men slutet var verkligen inte bra... :-(På tal om serier som dippar efter s1, alla som inte sett True Detective borde se den, men bara säsong 1!
@Strindberg Gillade också Broadchurch. Har du sett The Fall? Riktigt bra i liknande stil (britt crime).
Slutade kolla efter 1-2 avsnitt. Tragiskt att något så bra blev så jäkla dåligtSå sjukt besviken på säs 2. Den började bra men slutet var verkligen inte bra... :-(
Jag gillade Luther också!The Fall är riktigt bra!
Bra smak i serier du har... Luther gillar jag ocksåJag gillade Luther också!
Tack för tipsen!Bra smak i serier du har... Luther gillar jag också
Happy Valley från Netflix är i liknande stil inte riktigt lika bra men en stabil serie.
Såg även en Fransk serie från C-more som heter Barnjägaren, den var klart sevärd.
GRYMSnowfall, är den något att ha?
Där har du helt rätt
Men kul att kunna förstå vad Karen och Frank har gemensamt sedan tidigare. Exempelvis
Alltså, den var bra, men... den slutade lite väl abrupt. Antar att det kommer fler säsonger, men den slutade som sagt lite väl abrupt.Snowfall, är den något att ha?
Galet besviken på Daredevil...nästan så att man saknar Ben Affleck.
Den är inte på någon top10 lista direkt
Den där har jag vart lite sugen på faktiskt. Många som säger att den är bra.Har börjat se Billions efter att jag insett att det sannolikt inte blir någon mer House of Cards.
Rent produktions-/intrigmässigt är det kanske lite sämre än en del annat som kommit på senare tid. Men själva handlingen, med en hedgefond-manager i spetsen, intresserade mig tillräckligt för att börja titta.
Bra också att det fanns två hela säsonger när man väl började titta. Synd att det bara tar två veckor, eller så, att plöja igenom dem!
Den där har jag vart lite sugen på faktiskt. Många som säger att den är bra.
Stardust hade jag lite grand glömt. Inte kom det någon fortsättning på den?Man undrar ju om manusförfattarna har suttit och klurat ut hur man ska störa sig på huvudpersonen så mycket som det vara går Synd, för jag gillar Charlie Cox som skådis, han var riktigt bra i klart underskattade Stardust, (film).
Billions är riktigt bra!Har börjat kolla Stranger Things efter en del tvivlan. Oj vad fel jag hade!
Billions är riktigt bra! @Anders Forsberg @lofgreno
Känns inte så uppblåst var gäller handlingens verklighetsanknytning. Säkert inte 100 men inte så man hoppar ur soffan av ren frustration. Skapligt bra skådisar med.
En serie jag funderar lite på är Loudermilk, någon som sett den?
Billions är riktigt bra!
Loundermilk verkar hittills vara bra, har sett 4 avsnitt. Kolla även in Smilf på HBO komedi det också.
Sugen på Afrika.
Vill se dokumentärer eller liknande, men känns som man redan sett alla professionella grejer som Africa etc.
Gärna nåt som är mer med människor och kamerateam till fots, tänk typ Bear Grylls (men det har jag ju också redan sett).
Har för mig att det gått program om jakt och liknande, och sånt hade ju varit svinbra.
Billions är helt klart sevärd med två starka huvudroller på varsin sida.
Kollade trailern för Mindhunter som går på Netflix och tänkte det här kan vara bra men blev mäkta besviken.
Kan tipsa om Chance med Hugh Laurie i huvudrollen.
Jag försöker ... Men trodde först att det bara skulle handla om Ed Kemper och att varje säsong skulle fokusera på en ny känd seriemördare.Mindhunter gillade jag, ge det en chans
Jag försöker ... Men trodde först att det bara skulle handla om Ed Kemper och att varje säsong skulle fokusera på en ny känd seriemördare.
Det är han verkligen!Ed Kempers skådespelare är dock grym i sin roll, värd se hela bara för det. Tro mig