Undrar fasen om inte The Sopranos är det bästa som visats på TV någonsin...
Första säsongen av True Detective är det som jag först kommer att tänka på om vi pratar om det bästa någonsin. Men Sopranos höll ju igång längre med hög kvalitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar fasen om inte The Sopranos är det bästa som visats på TV någonsin...
Håller med! TD s1 var verkligen något speciellt, så otroligt synd att den blev kass.Första säsongen av True Detective är det som jag först kommer att tänka på om vi pratar om det bästa någonsin. Men Sopranos höll ju igång längre med hög kvalitet
True detectives s1 är också jävligt tung men Game of thrones är min absoluta favorit. Making a murdurer ligger helt klart på min top10, likaså Sherlock.Första säsongen av True Detective är det som jag först kommer att tänka på om vi pratar om det bästa någonsin. Men Sopranos höll ju igång längre med hög kvalitet
Märkligt men jag fastade aldrig för den. Även om jag tvingade mig igenom den.Undrar fasen om inte The Sopranos är det bästa som visats på TV någonsin...
Håller med om GoT, även om säsong 7 var under förväntan. The Wire och Homeland har jag aldrig sett, måste se dem när jag är klar med Mad Men.Märkligt men jag fastade aldrig för den. Även om jag tvingade mig igenom den.
Personligen håller jag the wire högst. Homeland och game of thrones ligger där uppe också.
Nu blev jag lite avundsjuk på att du har två så bra serier osedda...Håller med om GoT, även om säsong 7 var under förväntan. The Wire och Homeland har jag aldrig sett, måste se dem när jag är klar med Mad Men.
SheeeeeeeeiiiiitMärkligt men jag fastade aldrig för den. Även om jag tvingade mig igenom den.
Personligen håller jag the wire högst. Homeland och game of thrones ligger där uppe också.
fuck-scenen är bland bäst bästa jag settSheeeeeeeeiiiiit
Man kan inte heller se Dallas idag och tycka att det är bra, men skulle man själv se om det finns det säkert förtjänster....
Har nu sett klart Dark. Grymt bra tysk serie med mystik. Denna går inte att ha i bakgrunden, man måste hänga med ordentligt. 10/10
Har nu sett klart Dark. Grymt bra tysk serie med mystik. Denna går inte att ha i bakgrunden, man måste hänga med ordentligt. 10/10
När det gäller twd så håller jag med, men de kom på banan igen i säsong 4-5. Riktigt bra nu.Ray Donovan, Ozark och givetvis Game of thrones.
Förr var the walking dead och Sons of anarchy ok, tycker dem tappade stort efter nån säsong.