Veratio
Basic
Tin Star, med Tim Roth rekommenderas. Påminner om Ozark med Jason Bateman.
Båda klart sevärda
Second that!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tin Star, med Tim Roth rekommenderas. Påminner om Ozark med Jason Bateman.
Båda klart sevärda
Någon som följer "The Punisher"? Jon Bernthal....hur grym som helst!
Håller med! Hoppas det blir fler säsonger!Bästa serien i actiongenren i år...överlägset!
Håller med! Hoppas det blir fler säsonger!
En ny kommer.Det är väl redan planerat? Har för mig att jag har läst release under hösten -18
LängtarEn ny kommer.
Längtar
Förresten, trailern där Punisher slåss i fängelset, men i vilket avsnitt var den i? Har totalt missat den!
Är det inte i Daredevil han sitter inne?Längtar
Förresten, trailern där Punisher slåss i fängelset, men i vilket avsnitt var den i? Har totalt missat den!
Skulle vara en bra pappa och kolla lite på nåt som sonen gillar. Marvel, nja, tänkte jag men sen var jag fast.Någon som följer "The Punisher"? Jon Bernthal....hur grym som helst!
Trodde Van Helsing skulle vara kass men gillade den skarpt. Ingen tror mig när jag säger att den är bra.Frontier har kommit i säsong 2. Ok serie iaf säsong 1. 5/10 typ. Väntar spänt på van helsing säsong 2, om den kommer men kanske bara jag som gillade ...
Trodde Van Helsing skulle vara kass men gillade den skarpt. Ingen tror mig när jag säger att den är bra.
Godless var klart sevärd.Godless har jag plöjt nu efter att ha sett precis allt som går att se. En rätt skön western serie som utan att vara överdriven fångade mitt intresse.
Tror inte det är serie utan är en film.Lite nyfiken på Bright som kommer den 22:e på Netflix.
Första serien med Will Smith sedan Fresh Prince?
Är inte det en film?Lite nyfiken på Bright som kommer den 22:e på Netflix.
Första serien med Will Smith sedan Fresh Prince?
Det bästa som rullar just nu tycker jag! Serien lyckas ge en väldigt rå och verklig bild av vissa människor livsöden.Gomorra säsong 3. Har man inte sett tidigare är det bara att börja ifrån början så räcker det fram till nyår . Ej att förväxla med Gomorra filmen som inte alls vart lyckad.
Ahh såg det nu.Tror inte det är serie utan är en film.
Ahh såg det nu.
Känns synd! Gillar serier bättre än filmer numera.