• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Strindberg

Patek
2-Faktor
Fate/Apocrypha var bra, helt klart. Dock lite besviken på "slutet", och på att det är så långt mellan säsongerna i den här genren.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Manhunt: Unabomber på Netflix.

Lite konstig dramaturgi där man får följa utredningen som ledde fram till gripandet varvat med information om vem de grepp.
Trots det väldigt sevärd och för tankarna lite till Mindhunter där man också får följa utredningsarbetet i första hand.
 

Moody

Rolex
Det är väl redan planerat? Har för mig att jag har läst release under hösten -18
En ny kommer.:)
IMG_3339.PNG
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Lite nyfiken på Bright som kommer den 22:e på Netflix.
Första serien med Will Smith sedan Fresh Prince?
Är inte det en film?
Gomorra säsong 3. Har man inte sett tidigare är det bara att börja ifrån början så räcker det fram till nyår :). Ej att förväxla med Gomorra filmen som inte alls vart lyckad.
Det bästa som rullar just nu tycker jag! Serien lyckas ge en väldigt rå och verklig bild av vissa människor livsöden.
 
Topp