• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

250px-Oz_titlecard.svg.png
 
Gillar man zombie-feelgood rullar (typ zombieland) så kan jag rekommendera serien ”Z Nation”. Finns 4 säsonger atm. 5an är på g. Småflamsig serie som är motsatsen till Walking Dead. Ingen prisvinnande serie direkt, men perfekt att glo på när söndagsågren knackar en på axeln!
 
Senast ändrad:
Min kollega surrar om att den är så jävla bra hela tiden och att jag måste se den. Har sett ett avsnitt men var inget jag fastnade för direkt. Kolla på den och återkom om den var sevärd ;)

Jag började med den vid ett par tillfällen eftersom alka menade på att den var så förbannat skön.
Till slut lossnade det och jag stäckkollade alla säsonger på mindre än två veckor.
 
Min kollega surrar om att den är så jävla bra hela tiden och att jag måste se den. Har sett ett avsnitt men var inget jag fastnade för direkt. Kolla på den och återkom om den var sevärd ;)

Jag började med den vid ett par tillfällen eftersom alka menade på att den var så förbannat skön.
Till slut lossnade det och jag stäckkollade alla säsonger på mindre än två veckor.
Ren och skär magi fran början till slut, jag fastnade totalt direkt och kollade allt riktigt snabbt. Tror jag har sett den 5-6 gånger nu.
 
Jag började med den vid ett par tillfällen eftersom alka menade på att den var så förbannat skön.
Till slut lossnade det och jag stäckkollade alla säsonger på mindre än två veckor.
Ren och skär magi fran början till slut, jag fastnade totalt direkt och kollade allt riktigt snabbt. Tror jag har sett den 5-6 gånger nu.


Aja får ge den en chans till helt enkelt! ;)
 
The OA
Netflix
Psykadelisk, filosofisk, transcendental, magisk.

Slutet var ju ett grovt antiklimax. Trist på en annars spännande (stundtals småfjantig) miniserie.
Men, nu i skrivande stund blev jag tvungen att googla om detta verkligen var slutet. I was wrong.
Tydligen är säsong 2 på gång. Så jag tar tillbaka ovanstående sågning av slutet :)
FIN
 
  • Like
Reactions: NRE
Tillbaka
Topp