RosaCasio
Basic
Dra åt helvete vilken ångest, jag och frugan orkade se 30 min. Ska se resten imorgon eftersom vi verkligen inte orkade allt idag.Ingen serie, men The Push på Netflix. En timmes dokumentär.
Fan vad intressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra åt helvete vilken ångest, jag och frugan orkade se 30 min. Ska se resten imorgon eftersom vi verkligen inte orkade allt idag.Ingen serie, men The Push på Netflix. En timmes dokumentär.
Fan vad intressant!
Tyckte 3 var fantastisk.Säsong 1 & 2 va grymt bra.. men 3?!
Såg första säsongen när den kom, riktigt bra. Har av någon anledning inte tagit tag i nyare säsongerna dock!Har helt bommat Peaky Blinders - är detta något att sätta kika på?
Såg första när den kom, riktigt bra. Har av någon anledning inte tagit tag i nyare säsongerna dock!
Stabil serie. Klart sevärdHar helt bommat Peaky Blinders - är detta något att sätta kika på?
Bästa! Tror jag dragit igenom alla säsonger säkert 5 ggr. Sambon hemma anser tom den vara bland det bästa hon sett.
Fantastiskt bra. Inne på säsong fyra nu, med en flickvän som inte längre är skeptisk.Bästa! Tror jag dragit igenom alla säsonger säkert 5 ggr. Sambon hemma anser tom den vara bland det bästa hon sett.
Började kolla för knappt 2 veckor sen. Är inne på säsong 6 och har sista avsnitten kvar. Att jag inte har tröttnat alls på serien senaste veckorna säger en hel del. Grymma karaktärer. Många ansikten man känner igen men i helt sjuka roller.
Litar på någon som har Hank från favoritserien som avatar!
Då kör jag.
Min kollega surrar om att den är så jävla bra hela tiden och att jag måste se den. Har sett ett avsnitt men var inget jag fastnade för direkt. Kolla på den och återkom om den var sevärd
Min kollega surrar om att den är så jävla bra hela tiden och att jag måste se den. Har sett ett avsnitt men var inget jag fastnade för direkt. Kolla på den och återkom om den var sevärd
Ren och skär magi fran början till slut, jag fastnade totalt direkt och kollade allt riktigt snabbt. Tror jag har sett den 5-6 gånger nu.Jag började med den vid ett par tillfällen eftersom alka menade på att den var så förbannat skön.
Till slut lossnade det och jag stäckkollade alla säsonger på mindre än två veckor.
Jag började med den vid ett par tillfällen eftersom alka menade på att den var så förbannat skön.
Till slut lossnade det och jag stäckkollade alla säsonger på mindre än två veckor.
Ren och skär magi fran början till slut, jag fastnade totalt direkt och kollade allt riktigt snabbt. Tror jag har sett den 5-6 gånger nu.
Ja det är en riktigt bra serie! Såg första avsnittet på nya säsongen av Billions idag. Bra serie ocksåDammar av Downton Abbey för tillfället. Underbar serie!
The OA
Netflix
Psykadelisk, filosofisk, transcendental, magisk.
Har pecis påskplöjt igenom Peaky Blinders. Mycket bra serie som bara växer.Har helt bommat Peaky Blinders - är detta något att sätta kika på?
Gillade båda säsongerna och inte helt otroligt scenario,Den norska serien Ockupationen var faktiskt helt okej. Bra tidsfördriv i brist på annat
Flint Town är en sevärd och intressant dokumentär serie.
Gav mig många nya insikter
Har också sett den. Är nyfiken på dina nya insikter. Utveckla gärna.