• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på tv-serie

Baki the grappler. Anime ifrån 1994., Netflix släppte uppföljare precis som håller på.. mycket bra om man är in to that!

Finns att se på gogoanime.se

Återupplever 90-talet. Fox+ har 10 säsonger av X-files på deras playtjänst. Eugene ”Squeeze” Tooms är ju fortfarande en läskig typ :)

SnarlingGlassKodiakbear-max-1mb.gif
Den där otäcka Tooms etsade sig fast i mitt minne också. Dök upp i två avsnitt har jag för mig. Tacka fan för rulltrappor

Kan rekommendera Un village francais - En liten fransk stad. En serie med 7 säsonger som utspelar sig under den tyska ockupationen och har något så ovanligt som ett slut.

Frugan och jag har precis sett klart serien Turn; Washington Spies. Den handlar om Culper-ring som var en grupp spioner under amerikanska frihetskriget. Låter inte så bra när man läser om den men den började helt okej och sen blev den bara bättre och bättre. Roligt när det finns historisk förankring också!

Osäker på om sista säsongen finns på Netflix, om inte annat kan du nog googla dig till en sida där den finns :)
Ge den några avsnitt och sedan är man fast

Tillbaka
Topp