• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Jag klarar inte av Bron- tjejen, känns sjukt osannolikt att hon skulle kunna vara polis i Sverige.

Men jag köper bipolär diagnostjejen.

Go figure!?
 
Om man gillar liftarens guide till galaxen så kan jag tipsa om Dirk gentlys holistiska detektivbyrå på Netflix. Samma författare
Asknäpp
 
The last ship är ett bra tips, något jag missat helt innan. Tror inte den sänts av någon av de stora nätverken iaf.
 
El Chapo är väldigt bra! Är nu på s2e5, tänkte ta och riva av de sista avsnitten nu på fredag och börja på Pablo Escobar.
 
Du menar Narcos? El Chapo är så där, jag gillar såna här serier och darför ger den godkänd. Narcos är mycket, mycket bättre än El Chapo.;)
Nä jag kollar på Narcos också, ja bättre än El Chapo, men det finns en serie som heter Pablo Escobar. Mer detaljerat om Pablo än Narcos där man får följa även amerikanerna.
 
Har inte gett Suburra en chans än, men hur är den i jämförelse med den fantastiska gomorrah?
Inte lika bra som Gomorrah men den är bra. Finns bara en säsong , man lär mest känna karaktärer, finns många karaktärer och alla spelar en viktigt roll. Ge den en chans, se några avsnitt. Jag tror att andra säsongen kommer att bli riktigt bra. ;)
 
Tillbaka
Topp