Haha, ja..Själv tycker jag att det är lagom märkligt att någon som är schizofren är agent i CIA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ja..Själv tycker jag att det är lagom märkligt att någon som är schizofren är agent i CIA.
Haha, ja..
Menar du att jag missade ditt inlägg om att hon är bipolär?Läser du bara vartannat inlägg? Inte för att det är världens undergång, men rätt ska ju vara rätt.
Bipolär väl?
Jag klarar inte av Bron- tjejen, känns sjukt osannolikt att hon skulle kunna vara polis i Sverige.
Men jag köper bipolär diagnostjejen.
Go figure!?
Vet ej.Håller den samma klass som Gomorrah?
Började med Modern Family! Kände för något lättsamt och ack så bra den är.
Netflix blir smidigast men kommer nog fixa ett abonnemang på HBO för att se bland annat The Wire, Westworld, Ballers och Billions!
Blev den bra? Stängde av när dom började fightas med det andra "last ship" som var ryskt om jag inte minns fel.The last ship är ett bra tips, något jag missat helt innan. Tror inte den sänts av någon av de stora nätverken iaf.
Jag klarar inte av Bron- tjejen, känns sjukt osannolikt att hon skulle kunna vara polis i Sverige.
Men jag köper bipolär diagnostjejen.
Go figure!?
Den började riktigt bra kan jag tycka men tyvärr spårade den ur likt valfri action-jänkardynga. Synd att vissa tycker more is more. Tänk om det hade fått vara en lågmäld noir-historia i häftig cyberpunk-värld.Plöjde altared carbon i helgen och det var faktiskt ingen höjdare. Trist då jag hade höga förväntningar på den.
Ungefär hur många ”kurwa” snittar man per avsnitt?Veckans överraskning. The Pact. Polsk politisk thriller. 2 säsonger. Riktigt bra. Speciellt s2.
http://www.denofgeek.com/us/tv/hbo/269334/hbos-pakt-is-a-must-see-political-tv-thriller
Jag gillade den, vissa saker är väl rätt överdrivna som i många serier.Blev den bra? Stängde av när dom började fightas med det andra "last ship" som var ryskt om jag inte minns fel.
Precis som vanligtUngefär hur många ”kurwa” snittar man per avsnitt?
Du menar Narcos? El Chapo är så där, jag gillar såna här serier och darför ger den godkänd. Narcos är mycket, mycket bättre än El Chapo.El Chapo är väldigt bra! Är nu på s2e5, tänkte ta och riva av de sista avsnitten nu på fredag och börja på Pablo Escobar.
Nä jag kollar på Narcos också, ja bättre än El Chapo, men det finns en serie som heter Pablo Escobar. Mer detaljerat om Pablo än Narcos där man får följa även amerikanerna.Du menar Narcos? El Chapo är så där, jag gillar såna här serier och darför ger den godkänd. Narcos är mycket, mycket bättre än El Chapo.
Jaha, det visste jag inte. Finns den på Netflix? Finns en som heter" el patron del mal" det är inte den du menar?Nä jag kollar på Narcos också, ja bättre än El Chapo, men det finns en serie som heter Pablo Escobar. Mer detaljerat om Pablo än Narcos där man får följa även amerikanerna.
Japp, fantastisk!Som jag sagt minst tio gånger tidigare, Gomorrah!!!
Har inte gett Suburra en chans än, men hur är den i jämförelse med den fantastiska gomorrah?Japp, fantastisk!
Har du sett "Suburra" ?
Inte lika bra som Gomorrah men den är bra. Finns bara en säsong , man lär mest känna karaktärer, finns många karaktärer och alla spelar en viktigt roll. Ge den en chans, se några avsnitt. Jag tror att andra säsongen kommer att bli riktigt bra.Har inte gett Suburra en chans än, men hur är den i jämförelse med den fantastiska gomorrah?
Yes det är den. Pablo Escobar, el patron del mal.Gomorrah
Jaha, det visste jag inte. Finns den på Netflix? Finns en som heter" el patron del mal" det är inte den du menar?
Har sett några avsnitt, karaktäreren som spelar Escobar är konstig och saknar djup. Stör mig fruktansvärt på honomYes det är den. Pablo Escobar, el patron del mal.
Mm måste se den. De jag talat med pratar väl om den. Hög betyg på IMDB också.Har sett några avsnitt, karaktäreren som spelar Escobar är konstig och saknar djup. Stör mig fruktansvärt på honom