Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1, Bästa nya serien på länge.Tips: Escape at Dannemora, finns på HBO. Riktigt bra
Sjukt spännande serie hittills!Tips: Escape at Dannemora, finns på HBO. Riktigt bra
Riktigt bra. Och så lärde man sig att det finns ett Dannemora utanför Sverige.Sjukt spännande serie hittills!
Såg denna nyligen och tycker den är riktigt bra. Det är en reboot på gamla "sabrina, tonårhäxan" som man såg för många år sedan. Men väldigt mörk twist och riktigt coolt filmad
https://m.imdb.com/title/tt7569592/
Jag halv-irriterade mig igenom hela serien fram till de sista 5 minutrarna som gjorde den rättvisa! Så jävla braDen serie som satte störts spår hos mig 2018 var Sharp Objects. Väldigt skruvad. En sån där serie man måste googla efteråt för att kolla vad det var man egentligen missade.
Tips: Escape at Dannemora, finns på HBO. Riktigt bra
+1, Bästa nya serien på länge.
Sjukt spännande serie hittills!
Riktigt bra. Och så lärde man sig att det finns ett Dannemora utanför Sverige.
Va är det ett nytt avsnitt om två dagar? Jag har sett avsnitt 6 av 6 sedan nångon vecka...Ser fram emot det sista avsnittet om två dagar!! Oerhört bra serie.
Jag har alltid uppskattat Ben Stiller och hans halvkassa men ändå sköna lättsmälta komedier men hade verkligen verkligen ingen aning om att han var regissör och en så jävla bra sådan.
Va är det ett nytt avsnitt om två dagar? Jag har sett avsnitt 6 av 6 sedan nångon vecka...
Nytt avsnitt varje söndag men är det verkligen sista som dyker upp nu på söndag? hoppas på fler avsnittSer fram emot det sista avsnittet om två dagar!! Oerhört bra serie.
Jag har alltid uppskattat Ben Stiller och hans halvkassa men ändå sköna lättsmälta komedier men hade verkligen verkligen ingen aning om att han var regissör och en så jävla bra sådan.
Det blir 7 avsnitt totalt, inget mer, inget mindre. Så ser det ut just nu vad jag kan se. Källa: IMDB och Wikipedia.Va är det ett nytt avsnitt om två dagar? Jag har sett avsnitt 6 av 6 sedan nångon vecka...
Men det ser ut på HBO som det var avslutning med avsnitt 6...Det blir 7 avsnitt totalt, inget mer, inget mindre. Så ser det ut just nu vad jag kan se. Källa: IMDB och Wikipedia.
OBS nedanstående text kan vara spoiler för vissa som inte hunnit ikapp..Men det ser ut på HBO som det var avslutning med avsnitt 6...
Håller med dig, oväntat bra regissör! Lämnar tråden nu för jag har två avsnitt kvar och jag litar inte på kommande kommentarer. Det finns en särskild plats i helvetet för folk som spoilar.Ser fram emot det sista avsnittet om två dagar!! Oerhört bra serie.
Bland mina top 5 favoritserier all time. Hoppas det kommer fler och fler säsonger som behandlar olika ämnen. Märks så väl att det är samma människor bakom serien som The Wire.The Deuce. HBO. James Franco. Bra
Då måste jag se den! The Wire är bästa som finns. Har inte kvar HBO men blir att fixa när GoT kommer med sista säsongen.Bland mina top 5 favoritserier all time. Hoppas det kommer fler och fler säsonger som behandlar olika ämnen. Märks så väl att det är samma människor bakom serien som The Wire.
Bättre än BB? Hah! Tröttnade efter tre säsonger, har nog aldrig varit om en så händelös serie, inte en intressant händelse på 3 säsonger. Hade det inte varit för BB finns det inte ens chans att jag hade sett mer än en säsong av det, om ens det.Better call Saul. Ingen serie som är i skymundan direkt. Men tjatade länge på tjejen att vi skulle se Breaking Bad, vilket för mig blev typ fjärde gången. Nu kollar jag om Better call Saul för andra gången och jävlar vad bra den är. Kanske tom. bättre än Breaking Bad.
Nog den bästa spin-off som gjorts.
BB är mer "wow" och action men BCS känns djupare tycker jag. Minst lika bra karaktärsutveckling som i BB. När Mike (grym karaktär) berättar om sin son är så jävla starkt. Händer ju grejer hela tiden? Är spännande med allt från knark och mord till juridiska saker.Bättre än BB? Hah! Tröttnade efter tre säsonger, har nog aldrig varit om en så händelös serie, inte en intressant händelse på 3 säsonger. Hade det inte varit för BB finns det inte ens chans att jag hade sett mer än en säsong av det, om ens det.
BB är troligtvis det bästa jag någonsin sett i serieväg.
Jag ledsnade lite på Better call saul, men dom knyter ihop den nu alltså? Det är ingen mer säsong på väg?Better call Saul. Ingen serie som är i skymundan direkt. Men tjatade länge på tjejen att vi skulle se Breaking Bad, vilket för mig blev typ fjärde gången. Nu kollar jag om Better call Saul för andra gången och jävlar vad bra den är. Kanske tom. bättre än Breaking Bad.
Nog den bästa spin-off som gjorts.
Någon som har bra tips på Netflix-serier? Finns så jäkla mycket. Kollar Murder mountain (dokumentär) just nu, verkar spännande.
Då måste jag se den! The Wire är bästa som finns. Har inte kvar HBO men blir att fixa när GoT kommer med sista säsongen.
Jag tycker den är bra redan från början Ja senaste säsongen blev Jimmy utan att spoila för mycket: Mer och mer "Saul" sista scenen hintar mycket om att han redan är det. Sen även intressant att se hmm.. svårt att skriva utan att spoila: Men saker med Mike och Co som länkar till Breaking Bad.Jag ledsnade lite på Better call saul, men dom knyter ihop den nu alltså? Det är ingen mer säsong på väg?
Mr Inbetween eller Mr Mercedes, vilken ni är väljer så är de grymt bra
Den serie som satte störts spår hos mig 2018 var Sharp Objects. Väldigt skruvad. En sån där serie man måste googla efteråt för att kolla vad det var man egentligen missade.
Jag antar att ni sett det men ni vet att det finns en scen till, efter eftertexterna va? Bästa scenen i hela serien...Jag halv-irriterade mig igenom hela serien fram till de sista 5 minutrarna som gjorde den rättvisa! Så jävla bra