• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den 18:e januari kommer jag inte gå att nå :) Gåshud bara av trailern och det blir ju inte sämre av att den ackompanjeras av ”Would" med Alice In Chains.


Gött! Tyckte säsong 1 var bra, riktigt bra stundom. Men när en ser trailern undrar jag hur nu jigsaw (måste väll russo bli ändå) kan se så bra ut i ansiktet. Det skars ju helt sönder och samman och nu har han några ”små” ärr här och där o_O
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Schysst, tack för info! Säsong 1 är bland det bästa jag har sett. Säsong 2 å andra sidan..

Tyckte inte säsong 2 var så hemsk ändå, ganska rörig vad jag minns men gillade farrell i sin roll. Hade inte säsong 1 varit magisk hade jag nog tänkt än mer annorlunda. Nu var ju första säsongen en enda lång njutning i hur en bra thriller/dektetivserie ska göras. Blir se säsong 3 iaf. Efter andra säsongen av punisher, ett avsnitt klart och bra början så natten lär bli lång :pompus:
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
My Brilliant Friend var briljant!
En historia om vänskap från barndomen till tonåren.
Dom pratar italienska i serien det kan vara en tröskeln för vissa men se den ändå.
Finns på HBO Nordic.
20190117_200414.jpg
 

AE41500

Panerai
Jo, tjena trådstartare m.fl.
Min "one and only" bästa serie är Breaking Bad, men den ser jag redan är nämnd...
Därvidlag har jag inga ideer, allt annat är bara kopior, "homages", på den bästa serien... :angel:
 
Topp