Fick hämta hem avsnittet och kolla! Kul att det var med, men gav ju inget till handlingen? Nja, nästan bättre att själv fundera kring såna saker. Tack för tipset dock, kul att kolla!
Ja jag vet vilken du menar, grym.. Inte för att vara den, men boken fångar storyn/stämningen lite bättre än serien.
Njea, den ger snarare ett svar till vem den "kvinnan i vitt" är/var. Eller vad tänkte du? Kanske bör slänga in en "spoiler" varning om vi ska fortsätta diskussionen.
Äh, vi släpper det bara. Är inte säker på att vi menar samma scen? Menar den där man ser fragment av vad som händer i gränden.
”You” på Netflix. Riktigt bra psykologisk thriller och för en gångs skull visar inte trailern så väldigt mycket av helheten.
Gött! Tyckte säsong 1 var bra, riktigt bra stundom. Men när en ser trailern undrar jag hur nu jigsaw (måste väll russo bli ändå) kan se så bra ut i ansiktet. Det skars ju helt sönder och samman och nu har han några ”små” ärr här och där
Ska titta första avsnittet ikväll, sett fram emot denna! Jag var en av få som verkligen gillade säsong två med, så det blir spännande.
Kolla Dips på svtplay. Länge sedan jag skrattade så mycket åt en svensk serie. ”Bo Fors” (ni fattar när ni har tittat)
Tyckte inte säsong 2 var så hemsk ändå, ganska rörig vad jag minns men gillade farrell i sin roll. Hade inte säsong 1 varit magisk hade jag nog tänkt än mer annorlunda. Nu var ju första säsongen en enda lång njutning i hur en bra thriller/dektetivserie ska göras. Blir se säsong 3 iaf. Efter andra säsongen av punisher, ett avsnitt klart och bra början så natten lär bli lång
Ang. True Detective S03.. har sett första två avsnitten och kan bara säga att jag är helt såld!! Det känns som att man hittat tillbaka till den där överjävla mysiga, vidriga, mörka känslan som var i säsong 1.
My Brilliant Friend var briljant! En historia om vänskap från barndomen till tonåren. Dom pratar italienska i serien det kan vara en tröskeln för vissa men se den ändå. Finns på HBO Nordic.
Jo, tjena trådstartare m.fl. Min "one and only" bästa serie är Breaking Bad, men den ser jag redan är nämnd... Därvidlag har jag inga ideer, allt annat är bara kopior, "homages", på den bästa serien...