Sträcksåg också hela säsongenTack för tipset på Mr Inbetween. Var riktigt underhållande! Sträcksett alla avsnitt nu på morgonen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sträcksåg också hela säsongenTack för tipset på Mr Inbetween. Var riktigt underhållande! Sträcksett alla avsnitt nu på morgonen...
Jag antar att ni sett det men ni vet att det finns en scen till, efter eftertexterna va? Bästa scenen i hela serien...
Va?! Det gav ju en helt annan twist till slutet.Fick hämta hem avsnittet och kolla! Kul att det var med, men gav ju inget till handlingen? Nja, nästan bättre att själv fundera kring såna saker.
Tack för tipset dock, kul att kolla!
Ja jag vet vilken du menar, grym.. Inte för att vara den, men boken fångar storyn/stämningen lite bättre än serien.Jag antar att ni sett det men ni vet att det finns en scen till, efter eftertexterna va? Bästa scenen i hela serien...
Njea, den ger snarare ett svar till vem den "kvinnan i vitt" är/var. Eller vad tänkte du? Kanske bör slänga in en "spoiler" varning om vi ska fortsätta diskussionen.Va?! Det gav ju en helt annan twist till slutet.
Äh, vi släpper det bara. Är inte säker på att vi menar samma scen? Menar den där man ser fragment av vad som händer i gränden.Njea, den ger snarare ett svar till vem den "kvinnan i vitt" är/var. Eller vad tänkte du? Kanske bör slänga in en "spoiler" varning om vi ska fortsätta diskussionen.
Äh, vi släpper det bara. Är inte säker på att vi menar samma scen? Menar den där man ser fragment av vad som händer i gränden.
Jag antar att ni sett det men ni vet att det finns en scen till, efter eftertexterna va? Bästa scenen i hela serien...
Helt rätt!Dags att köra PM snart @galácticon och @jwh Inte så kul med spoilers
Absolut, det blir inte mer nuDags att köra PM snart @galácticon och @jwh Inte så kul med spoilers
Den 18:e januari kommer jag inte gå att nå Gåshud bara av trailern och det blir ju inte sämre av att den ackompanjeras av ”Would" med Alice In Chains.
Oj Kul! Hade ingen aning om att det skulle komma merTrue Detective säsong 3 har börjat.
Ska titta första avsnittet ikväll, sett fram emot denna! Jag var en av få som verkligen gillade säsong två med, så det blir spännande.True Detective säsong 3 har börjat.
Hade helt glömt bort.Oj Kul! Hade ingen aning om att det skulle komma mer
Ska bli väldigt intressant.Ska titta första avsnittet ikväll, sett fram emot denna! Jag var en av få som verkligen gillade säsong två med, så det blir spännande.
Ska titta första avsnittet ikväll, sett fram emot denna! Jag var en av få som verkligen gillade säsong två med, så det blir spännande.
Är denna säsong fristående från dom andra? Tänkte om man skulle försöka lura på sambon att tittaHade helt glömt bort.
Gött, ser riktigt bra ut.Säkert inte först men måste tipsa om Escape at Dannemora. Bästa på länge!
Yes.s
Är denna säsong fristående från dom andra? Tänkte om man skulle försöka lura på sambon att titta
Grymt, tack
Schysst, tack för info! Säsong 1 är bland det bästa jag har sett. Säsong 2 å andra sidan..True Detective säsong 3 har börjat.
Precis så! 1an var magnifik, 2an not so much... men ska bli intressant o se hur 3an är.Schysst, tack för info! Säsong 1 är bland det bästa jag har sett. Säsong 2 å andra sidan..
Schysst, tack för info! Säsong 1 är bland det bästa jag har sett. Säsong 2 å andra sidan..