Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill du dela med dig av en bild kanske?Jag har en i ljusbrunt, riktig snygg efter 2-3 års användande. Kommer aldrig flippa den.
Nu har jag bara koll i Belgien, England, Sverige och Italien, men priserna är mer eller mindre samma överalltHur är priserna på Clipper om man beger sig utomlands? Eller om det går att få tag på någon flygplats likt Chipol. Då kan man ju "råka" planera in en mellan landning eller liknande..
Nu har jag bara koll i Belgien, England, Sverige och Italien, men priserna är mer eller mindre samma överallt
Kan kolla butikspriser i Belgien på den om några veckorRuttet. Kronan måste stärkas och dollarn falla så kanske man kan "spara" några ören mao..
Så jävla sant!Man får helt klart starta ett Clipper konto...
Scotch är rätt snygg, men ingen är snyggare än mörkbrunt läder!Som sagt, mycket pang för pengarna för en Clipper i Scotchgrain.
Heathrow har 20% billigare än listpriset, som är rätt lika runt om i världen på sånär några kronor. Give or take vid valutaomvandling med kortbetalningHur är priserna på Clipper om man beger sig utomlands? Eller om det går att få tag på någon flygplats likt Chipol. Då kan man ju "råka" planera in en mellan landning eller liknande..
Är det "medium" som är lagom som carry-on? Jag tittade precis på bilder på "large" och den ser enorm ut.Heathrow har 20% billigare än listpriset, som är rätt lika runt om i världen på sånär några kronor. Give or take vid valutaomvandling med kortbetalning
Medium är perfekt för ett par dagars resande och även för vanligt dagsbruk. Har funderat länge på small som gymväska.Är det "medium" som är lagom som carry-on? Jag tittade precis på bilder på "large" och den ser enorm ut.
Ruskigt snygg! Härlig patinaHär kommer min!
hur många år har du jobbat på den patinan?Här kommer min!
Här kommer min!
hur många år har du jobbat på den patinan?
Den är så fantastiskt grym!
Rinner alltid till när jag ser exakt dn där Clippern.
Hur upplever du storleken? Duger den till en Weekend? Jag upplever den som något liten när jag klämt på den.
Bild??Köpte en riktigt skön weekend bag igår från Fratelli Rossetti!
Snygg som fan och inte allt för dyr (€770)
Satt på Arlanda när jag skrev, så hade ingen bild, men här kommer en
Den var faktiskt sjyst, men loggan förstör allt. Går den att sprätta bort lite smidigt tro?Jag vill inte lägga alltför mycket pengar på en ny weekendväska. Är det någon som har testat svenska Bagasi? Finns i två storlekar och brun eller svart. Föredrar "Weekendväska" för ca 2 500 kr framför "Weekendväska II" då den senare inte verkar ha någon vidare "stadga". Avskyr pösiga väskor.
http://www.bagasi.se/produkt-kategori/weekendvaska/
Den var faktiskt sjyst, men loggan förstör allt. Går den att sprätta bort lite smidigt tro?
En polare köpte den, kvallan är kass. Han fick byta 2 gånger då axelbandet pajande inom någon vecka.Jag vill inte lägga alltför mycket pengar på en ny weekendväska. Är det någon som har testat svenska Bagasi? Finns i två storlekar och brun eller svart. Föredrar "Weekendväska" för ca 2 500 kr framför "Weekendväska II" då den senare inte verkar ha någon vidare "stadga". Avskyr pösiga väskor.
http://www.bagasi.se/produkt-kategori/weekendvaska/