Ruben
Silver
Köpte en skinn jacka och ett par läderdojor och en skinnplånka också .... Men visst kompenserade jag på väskan och värnade om djuren!!!!Du får ju lägga upp det som om du värnar om djuren så låter det inte lika budget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte en skinn jacka och ett par läderdojor och en skinnplånka också .... Men visst kompenserade jag på väskan och värnade om djuren!!!!Du får ju lägga upp det som om du värnar om djuren så låter det inte lika budget
Jag gjorde några totebags i kanvas med läderdetaljer förra sommaren, det tycker jag är ultimat till stranden...Kanske inte exakt en weekendbag
Men jag skulle behöva något till stranden för typ handduk och lite annat grejs
Något i tyg är väl bäst för det slits ju så jävligt
Förslag ?
Tror runt 13-14k ishNågon som har koll på keepall-priser från LV på Biblioteksgatan?
Den är förbannat snygg. Vad är det för size?Har flertalet weekendväskor... En av favoriterna är LVn
Jag har hyfsat bra koll.Någon som har koll på keepall-priser från LV på Biblioteksgatan?
Tackar, instämmer helt . Det är en keepall 50.Den är förbannat snygg. Vad är det för size?
Är där inne och kikar . Man klara sig på en 50 utan problem?Tackar, instämmer helt . Det är en keepall 50.
Edit: Rekommenderar delicatevintage.com
Jag råkar ha viss insyn i Delicate Vintage och råkar veta att det finns en hel del fler 45, 50 och 55 på lagret som inte är fotograferade. Skulle man vara intresserade så kan man få köpa en av dessa för ett mer fördelaktigt pris då dom slipper fotografering och redigeringsarbete .Är där inne och kikar . Man klara sig på en 50 utan problem?
Jag råkar ha viss insyn i Delicate Vintage och råkar veta att det finns en hel del fler 45, 50 och 55 på lagret som inte är fotograferade. Skulle man vara intresserade så kan man få köpa en av dessa för ett mer fördelaktigt pris då dom slipper fotografering och redigeringsarbete .
Jag har en 55a just nu och hade nog inte klarat mig med en 50..Är där inne och kikar . Man klara sig på en 50 utan problem?
Jag har hyfsat bra koll.
Priserna är väldigt varierande beroende på vilken storlek och utförande du vill ha. Det är en väldig skinnad i pris på en 55:a i vanligt monogram utan axelrem och en 55:a i helläder med axelrem.
Vilken variant är det du söker?
blir en 55a för migJag har en 55a just nu och hade nog inte klarat mig med en 50..
Helt rätt. Monogram eller?blir en 55a för mig
Japp de blev en MonogramHelt rätt. Monogram eller?
InstämmerJag har en 55a just nu och hade nog inte klarat mig med en 50..
50an är lagom för nån övernattning men är nog i minsta laget för flera nätter. Fördelen med 50an är att den inte är för stor att ha till gymmet eller om man ska sova nån natt hos en dam.Är där inne och kikar . Man klara sig på en 50 utan problem?
Det blev en 55:a så med andra ord så kommer jag klara mig utan problem då50an är lagom för nån övernattning men är nog i minsta laget för flera nätter. Fördelen med 50an är att den inte är för stor att ha till gymmet eller om man ska sova nån natt hos en dam.
Men den är alltså i minsta laget om man behöver ha någon kavaj, skjorta, tröja och en nessecär samt ett par skor då alltså.50an är lagom för nån övernattning men är nog i minsta laget för flera nätter. Fördelen med 50an är att den inte är för stor att ha till gymmet eller om man ska sova nån natt hos en dam.
Ja.Men den är alltså i minsta laget om man behöver ha någon kavaj, skjorta, tröja och en nessecär samt ett par skor då alltså.
Ja, då är den absolut för liten.Men den är alltså i minsta laget om man behöver ha någon kavaj, skjorta, tröja och en nessecär samt ett par skor då alltså.
Delicatevintage är reko. Det finns även www.affordable-luxury.se.. Men med tanke på deras priser så kan du nästan köpa en ny istället.Någon som handlat på Delicatevintage? Är det äkta vara hos dem, det finns många fake ute på marknaden. Sedan finns ju Thebrownpaperbag också, något dyrare. Ute efter en LV Keepall 55 monogram.