• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Precis fettat in min weekendväska. Fick den custom made på Kreta för ca 10 år sedan, kostade mig runt 1000:-. Borde fettat in den tidigare så hade den nog varit snyggare idag.
20160519_133119.jpg
20160519_133231.jpg
20160519_133154.jpg

Kanske inte exakt en weekendbag
Men jag skulle behöva något till stranden för typ handduk och lite annat grejs
Något i tyg är väl bäst för det slits ju så jävligt
Förslag ?

Jag ska till New York om tre veckor. Någon som vet något bra ställe att inhandla en schysst modell i läder för max 3000?

Någon som har koll på keepall-priser från LV på Biblioteksgatan?
Jag har hyfsat bra koll.

Priserna är väldigt varierande beroende på vilken storlek och utförande du vill ha. Det är en väldig skinnad i pris på en 55:a i vanligt monogram utan axelrem och en 55:a i helläder med axelrem.

Vilken variant är det du söker?

Jag råkar ha viss insyn i Delicate Vintage och råkar veta att det finns en hel del fler 45, 50 och 55 på lagret som inte är fotograferade. Skulle man vara intresserade så kan man få köpa en av dessa för ett mer fördelaktigt pris då dom slipper fotografering och redigeringsarbete ;).

Hur mycket bättre pris pratar vi om? :)

Jag kör 60, funkar kanon som handbagage och känner sällan att jag hade behövt mindre. Tycker jämt den är full även om det bara blir 1 eller 2 nätter borta. :)

Någon som handlat på Delicatevintage? Är det äkta vara hos dem, det finns många fake ute på marknaden. Sedan finns ju Thebrownpaperbag också, något dyrare. Ute efter en LV Keepall 55 monogram.

Tillbaka
Topp