Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Goyard har schyssta sakerÄr sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
Är sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
Tror att det närmsta vi i Sverige kommer är London och Paris om jag inte misstar mig.Vad kostar den? Går inte att köpa i Stockholm va?
Grym, körÄr sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
Runt 30k ligger de på, finns butiker lite här och var runt om i europa men inget i Sverige.Vad kostar den? Går inte att köpa i Stockholm va?
Jag kör oftast med denna. Keepall 45 i blå epi. Perfekt för en till två övernattningar. Dock är jag lite enögd då jag har ett företag som köper och säljer denna typ av grejer. Tycker dock det finns få weekendväskor som slår en gammal välanvänd och lätt spöad keepall i klassisk monogram.
Det kan jag absolut . Gå in på www.delicatevintage.com och se om du hittar något som faller dig i smaken. Är alltid specialpriser för KS-folk .kan du fixa bra priser på väskor och liknande då¨?
ska jag absolsut göraDet kan jag absolut . Gå in på www.delicatevintage.com och se om du hittar något som faller dig i smaken. Är alltid specialpriser för KS-folk .
Bra mycket roligare alternativ än LV!Är sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
Skiljer ju typ en 1601:a i pris jmf med en spöad keepallBra mycket roligare alternativ än LV!
Guldig Lambo till det eller?Är sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
Jag vet. Men tycker goyard är ett roligare alternativ än LV. Väldigt lik design men roligare mönster som man inte ser varenda jäkel bära. Verkar inte vara lika många i Sverige som känner till märket.Skiljer ju typ en 1601:a i pris jmf med en spöad keepall
Köpte nyss en baron
den var riktigt snygg, vad gick den loss på?
Klart det är roligare än LVJag vet. Men tycker goyard är ett roligare alternativ än LV. Väldigt lik design men roligare mönster som man inte ser varenda jäkel bära. Verkar inte vara lika många i Sverige som känner till märket.
Det är det som jag gillar med Goyard! Inte många som känner till märket i detta landJag vet. Men tycker goyard är ett roligare alternativ än LV. Väldigt lik design men roligare mönster som man inte ser varenda jäkel bära. Verkar inte vara lika många i Sverige som känner till märket.
Här är ett kul och billigare alternativ från Very Troubled Child. Om jag förstått rätt så släpps nya motiv då och dåÄr sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
Tack för tipset! Verkar ha snygga grejer!Här är ett kul och billigare alternativ från Very Troubled Child. Om jag förstått rätt så släpps nya motiv då och då
http://verytroubledchild.com/product/birds-of-feathers-bag-number-4/
Eons påskägg?Köpte nyss en baron
Har också kikat på denna lite, blev det något?Vad tror ni om denna:
https://www.indiegogo.com/projects/the-world-s-first-duffle-suitcase-premium-bag#/
Ett lite annorlunda tänk på duffle / weekend bag, men jag gillar idéen med att kunna organisera bagen lite. Dessutom tycker jag den bruna är riktigt snygg. (disclaimer: jag har inget med kickstarter/indiegogo kampanjen att göra)
Ja faktiskt! Tog den bruna i läder med toiletry kittet, leverans mitt i sommaren ngn gång har jag för mig.Har också kikat på denna lite, blev det något?
Du får ju lägga upp det som om du värnar om djuren så låter det inte lika budgetJag köpte en riktig budget-weekendbag då jag inte reser allt för ofta.
Är skinnimitation vilket är lite tråkigt men för prislappen så finns det inte så många alternativ, annars är jag väldigt imponerad av den.
Kanske ett alternativ för er som inte vill lägga allt för mycket pengar.
500pix från zalando