• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Är sugen på att skaffa en till weekender nu och är mest sugen på en Goyard croisere 50 men priset gör att klockbudgeten får bli mindre ett tag.
0b3422e6c956fe9a2d0c4e65a5a0e41d.jpg

Jag kör oftast med denna. Keepall 45 i blå epi. Perfekt för en till två övernattningar. Dock är jag lite enögd då jag har ett företag som köper och säljer denna typ av grejer. Tycker dock det finns få weekendväskor som slår en gammal välanvänd och lätt spöad keepall i klassisk monogram.

image.jpg

kan du fixa bra priser på väskor och liknande då¨?;)

Den är faktiskt snyggare än bilden berättade då det var baksidan. Går på 3200;- hos Baron men fick på Jaktio för 3000;-
Robust sate må jag säga, ända negativa är att blixtlåset kan vara lite segt. Men militärens "Allt-i-Allo" hudsalva/smörjmedel löste det problemet quicksticks.

large.jpg

Jag köpte en riktig budget-weekendbag då jag inte reser allt för ofta.
Är skinnimitation vilket är lite tråkigt men för prislappen så finns det inte så många alternativ, annars är jag väldigt imponerad av den.
Kanske ett alternativ för er som inte vill lägga allt för mycket pengar.
500pix från zalando
image.jpg

Jag köpte en riktig budget-weekendbag då jag inte reser allt för ofta.
Är skinnimitation vilket är lite tråkigt men för prislappen så finns det inte så många alternativ, annars är jag väldigt imponerad av den.
Kanske ett alternativ för er som inte vill lägga allt för mycket pengar.
500pix från zalando
image.jpg
Du får ju lägga upp det som om du värnar om djuren så låter det inte lika budget ;)

Tillbaka
Topp