• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Tänker nog att 55 vore bra. Tänkte beställa både till mig och tjejen.

Som frågan ovan: Är Delicatevintage helt reko?

Tänker nog att 55 vore bra. Tänkte beställa både till mig och tjejen.

Som frågan ovan: Är Delicatevintage helt reko?

Någon som handlat på Delicatevintage? Är det äkta vara hos dem, det finns många fake ute på marknaden. Sedan finns ju Thebrownpaperbag också, något dyrare. Ute efter en LV Keepall 55 monogram.

Tjena!

Jag kan garantera er att jag är helt reko :). Jag äger och driver Delicate Vintage. Vi är otroligt noga med just äktheten och tackar hellre nej än ja till något om den minsta osäkerhet råder. Det skulle vara förödande om det slank igenom en kopia. Du har även livstids garanti mot kopior vilket innebär om det mot förmodan skulle visa sig att din väska inte är äkta får du alla pengar tillbaka.

Just nu har jag massor av Keepall på lagret. Många fler än vad som finns på sidan. Är du intresserad så är det bara att ta kontakt så ordnar vi detta :).

Tjena!

Jag kan garantera er att jag är helt reko :). Jag äger och driver Delicate Vintage. Vi är otroligt noga med just äktheten och tackar hellre nej än ja till något om den minsta osäkerhet råder. Det skulle vara förödande om det slank igenom en kopia. Du har även livstids garanti mot kopior vilket innebär om det mot förmodan skulle visa sig att din väska inte är äkta får du alla pengar tillbaka.

Just nu har jag massor av Keepall på lagret. Många fler än vad som finns på sidan. Är du intresserad så är det bara att ta kontakt så ordnar vi detta :).
Härligt, just en LV Keepall 55 Monogram är jag intresserad av runt 6500-7000 kr i fint skick:)

Tjena!

Toppen. Jag skriver PM till dig!

Ot kanske.. Men väska för laptop (17,4 tum) tjockk. Samt lite papper och block. Till och från skola.. Bra tips?

Håller med om priserna, verkar vara riktigt prisvärt. Tyvärr var den jag ville ha slut. Hur är storleken? passar den som weekend bag?

Den här är nog för liten för en weekend. Den heter Weekend Mini och kan rymma ett ombyte och en necessär typ. Annars finns det två större storlekar på weekend bags hos S/H. Den största är riktigt nice.

Grym - blev löjligt sugen jag med.

Hur upplevs kvalitén?

Rejäl, fina sömmar och mjukt läder. Ståldetaljerna är välgjorda. Känns som en mycket dyrare väska.

Har en Böleväska bredvid och mycket av arbetet känns igen. Lädret är möjligen en nyans stramare än på Böleväskan.

50an är lagom för nån övernattning men är nog i minsta laget för flera nätter. Fördelen med 50an är att den inte är för stor att ha till gymmet eller om man ska sova nån natt hos en dam.
Då måste vara 45 alldeles för liten? Jag kikar på en sådan, men jag vill inte att den ser liten ut eller som en feminin handväska :)
5626224_800_Keepall-45.jpg

Då måste vara 45 alldeles för liten? Jag kikar på en sådan, men jag vill inte att den ser liten ut eller som en feminin handväska :)
En 45:a är nog i minsta lager om man vill kunna ha den som övernattningsväska. Tveksamt om du kommer få plats med det du behöver. Som gymväska är den däremot kanon ;).

Ska man ha en keepall? Jag är lite sugen på och uppgradera min gamla skinnbag. Är det 50-55, eller till och med 60 som gäller om man ska få plats med 3 ombyten och washbag?

Ibland blir jag sugen. En Keepall 55:a ska inte vara några problem som handbagage? Jag är 95-100 pannor och kroniskt värdelös på att packa lätt, så maxar gärna ut tillåten storlek. Reser imellanåt så att incheckat inte är praktiskt, så just att det brukar passera som carry on är viktigt. Är 55:an rätt val?

Ibland blir jag sugen. En Keepall 55:a ska inte vara några problem som handbagage? Jag är 95-100 pannor och kroniskt värdelös på att packa lätt, så maxar gärna ut tillåten storlek. Reser imellanåt så att incheckat inte är praktiskt, så just att det brukar passera som carry on är viktigt. Är 55:an rätt val?
Då skulle jag säga att 55:an är storleken för dig. 60 kan ibland nekas av vissa flygbolag som handbagage.

Tillbaka
Topp