• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Belfort

Omega
Sportar denna väska och har gjort det ett par år.
Börjar bli snyggt sliten och kvallan är helt galet bra för priset - mycket mer värt än en LV eller liknande skulle jag säga
R7R01138.jpg
Vad är det för väska då?
 

DrDre

Patek
Som sagt. Klassisk Tumi it is, med monogram gvs.

Just nu på ett hotellrum och ”jobbar ikapp” (dvs surfar KS).

FC1E60B3-6FD9-49A3-9870-1D025C9C359C.jpeg

Gillar Tumis prylar väldigt mycket, både till vardags och på resor. Praktiska (massor med små finurliga och genomtänka lösningar), lätta, tvättbara och stryktåliga (närmast oförstörbara). På minuskontot får väl hamna ett relativt högt pris och att de inte åldras på samma sätt som en läderväska (och kanske att de på senare år har blivit lite mer designerinriktade och dessa nyheter är inte lika robusta som de "riktiga" i svart nylon).

Här är en gammal trotjänare från tiden då de hade livtids garanti.

Tumi IMG_0427.JPG
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Efter en massa letande (samt mitt utlägg om att inte köpa lyx-produkter producerade i Kina) så kunde jag inte hitta något mer prisvärt än Barons weekendväska i brunt läder. Beställde i tisdags och fick det levererat idag och är över lag nöjd med kvaliten. Hoppas nu att den kommer hålla över tid! :)
EAE97338-478E-4796-8281-CFA41DA282E8.jpeg
C4DF2EAA-1610-4174-B037-FFCF7AC2FBD3.jpeg
 

Belfort

Omega
Efter en massa letande (samt mitt utlägg om att inte köpa lyx-produkter producerade i Kina) så kunde jag inte hitta något mer prisvärt än Barons weekendväska i brunt läder. Beställde i tisdags och fick det levererat idag och är över lag nöjd med kvaliten. Hoppas nu att den kommer hålla över tid! :)
EAE97338-478E-4796-8281-CFA41DA282E8.jpeg
C4DF2EAA-1610-4174-B037-FFCF7AC2FBD3.jpeg
Den var inte dum, pris 7000kr för den?
 
Topp