Belfort
Basic
Vad är det för väska då?Sportar denna väska och har gjort det ett par år.
Börjar bli snyggt sliten och kvallan är helt galet bra för priset - mycket mer värt än en LV eller liknande skulle jag säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för väska då?Sportar denna väska och har gjort det ett par år.
Börjar bli snyggt sliten och kvallan är helt galet bra för priset - mycket mer värt än en LV eller liknande skulle jag säga
Chansar på en Mulberry Clipper..Vad är det för väska då?
Och det är en? Kanske självklart för många...Sportar denna väska och har gjort det ett par år.
Vad är det för väska då?
Och det är en? Kanske självklart för många...
Som sagt. Klassisk Tumi it is, med monogram gvs.
Just nu på ett hotellrum och ”jobbar ikapp” (dvs surfar KS).
Waterproof?! Det låter fantastiskt. Vad är det för storlek? 50?Med tanke på vad jag jobbar med så är det sällan jag reagerar vidare på en väska. Men, i fredags fick vi in denna och jag kan inte låta bli att tycka den är jävligt cool. Keepall Waterproof. Helt vattentät väska från LV.
55 är storleken. Du hittar fler bilder via denna länken.Waterproof?! Det låter fantastiskt. Vad är det för storlek? 50?
55 är storleken. Du hittar fler bilder via denna länken.
https://www.delicatevintage.se/louis-vuitton-keepall-55-monogram-canvas-1870.html
Made in Germany.Står tillverkningsland Frankrike i annonsen och England på väskan. En litet detalj på din hemsida som kan vara bra att påpeka
Made in Germany.
Står tillverkningsland Frankrike i annonsen och England på väskan. En litet detalj på din hemsida som kan vara bra att påpeka
Den var inte dum, pris 7000kr för den?Efter en massa letande (samt mitt utlägg om att inte köpa lyx-produkter producerade i Kina) så kunde jag inte hitta något mer prisvärt än Barons weekendväska i brunt läder. Beställde i tisdags och fick det levererat idag och är över lag nöjd med kvaliten. Hoppas nu att den kommer hålla över tid!
Lyckades klicka hem den när baron hade rea på sin hemsida så fick 50% avdrag! Går verkligen inte att hitta något mer prisvärtDen var inte dum, pris 7000kr för den?
Attans att man missade det, synd att du inte tipsade i tråden.Lyckades klicka hem den när baron hade rea på sin hemsida så fick 50% avdrag! Går verkligen inte att hitta något mer prisvärt
Sambon vil numera ha en likadan så säger till nästa gång jag ser reanAttans att man missade det, synd att du inte tipsade i tråden.
Attans att man missade det, synd att du inte tipsade i tråden.
Haha, inväntar också en rapport om det är värt att åka dit eller ej.Var det någon som hittade nått hos Baron?
Då börjar det ju NÄSTAN bli köpvärt för en väska...Det fanns några weekendbags när jag var där i går, deras klassiska i läder för 3500 istället för 7000.