• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Marcilus

Cartier
2-Faktor
haha fuuuck.. jag antar det.. lär ju tänka LÄTT LÄTT LÄTT.. så en baron väska borde ju funka galant..
 

Johanw

Cartier
Baronen är som ett svart hål. Då är förstoringshakarna inte öppnade.

30EDBAD6-98D4-4243-89B6-20E67DEAE833.jpeg

27FDB828-F5A3-4698-A274-5C622F73AAC3.jpeg
 

Johanw

Cartier
Men driver du nu?
detta var precis det jag ville se, hur mycket har du med dig? hur länge ska du va borta?

Skojar inte. Bilden överst är väskan packad med kläderna på bilden under. Och som sagt hade man kunnat släppa på hakarna på sidan och fått ännu mer utrymme. Sen får man räkna med att det blir lite skrynkligare kläder än om man har en kabin väska men bara att planera hur man lägger det. Detta är skicket efter två dagars resande nerpackat. Var borta 10 dagar i Frankrike, så med den värmen hade jag klarat med med hälften. Men nu körde vi bil så kunde ta med så mycket jag kände för.
 
Senast ändrad:

Starillusion

Cartier
Funderar på att köpa min första LV väska, hur funkar det med dom. När man köper dem nya från butik kommer dom med cert då eller bara kvitto?

(Jag tänkte köpa beggad så undrar hur det funkar för att se äktheten på den)

Vet inte om det är rätt tråd för frågan men provar här.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Funderar på att köpa min första LV väska, hur funkar det med dom. När man köper dem nya från butik kommer dom med cert då eller bara kvitto?

(Jag tänkte köpa beggad så undrar hur det funkar för att se äktheten på den)

Vet inte om det är rätt tråd för frågan men provar här.
Köp nå annat roligare, som baronen ovan. :)
Kvitto, sen kan man kolla upp nr i väskan och se vilket år/mån har jag för mig.
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Ute efter en portfölj/messenger till min 17" laptop. Väskan måste minsta vara 40x30. Har sökt en snabbis men hittar inget roligt alls.
Tips mottages gärna! :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor

demondave

Rolex
Var ska man kika för tryggt köp och skapligt utbud av nyare begagnad Gucci-väska?
Inte aktuellt än, men börjar kännas som att det är en bra present framöver. Får för mig att Gucci är lite mer ovanligt än LV i våra trakter.
 

Lindrothh

Cartier
Var ska man kika för tryggt köp och skapligt utbud av nyare begagnad Gucci-väska?
Inte aktuellt än, men börjar kännas som att det är en bra present framöver. Får för mig att Gucci är lite mer ovanligt än LV i våra trakter.
High End Sweden på FB. Finns några duktiga där som handlar med vintage och begagnade produkter. De kan säkert fixa en åt dig om det inte dyker upp självmant. Mycket LV där också annars men de kan nog dyka upp Gucci med.
 

Falken

Panerai
Någon som har erfarenhet av Howard London? Helt i läder. Finns på de flesta outletbutiker och på members.com samt campadre. Pris ca 1700kr.
43DC1142-3241-485C-8CA2-5D2B4D331222.jpeg
 

Johanw

Cartier
Skitsnygg. Tyvärr verkar den inte finnas kvar på eurobonus-shoppen. Vilken storlek på väska är det? Är det den som heter small på deras hemsida eller "vanliga"?

Bör vara den vanliga stora (50L) med tanke på allt jag får i den. Beställningsbekräftelsen säger: Baron - Canvas Weekend Bag Suede
 
Topp