Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Baronen är som ett svart hål. Då är förstoringshakarna inte öppnade.
Men driver du nu?
detta var precis det jag ville se, hur mycket har du med dig? hur länge ska du va borta?
Köp nå annat roligare, som baronen ovan.Funderar på att köpa min första LV väska, hur funkar det med dom. När man köper dem nya från butik kommer dom med cert då eller bara kvitto?
(Jag tänkte köpa beggad så undrar hur det funkar för att se äktheten på den)
Vet inte om det är rätt tråd för frågan men provar här.
Ska om formulera mig lite.Köp nå annat roligare, som baronen ovan.
Kvitto, sen kan man kolla upp nr i väskan och se vilket år/mån har jag för mig.
Varför är det inte tjejen som gör sin dd då?Ska om formulera mig lite.
"Tjejen ska ha en LV väska"
Men tack för svar, lite mer kött på benen
För jag vet inte riktigt vad hennes plan är, om hon ska köpa en själv eller om hon bara försöker pika om något till present. Så förbereder mig på det värsta.Varför är det inte tjejen som gör sin dd då?
För jag vet inte riktigt vad hennes plan är, om hon ska köpa en själv eller om hon bara försöker pika om något till present. Så förbereder mig på det värsta.
Jurassic ParkClever girl.
P.s. Någon som kan ta vart den referensen kommer ifrån?
Hoppas du får lika fina & dyra presenter tillbaka.För jag vet inte riktigt vad hennes plan är, om hon ska köpa en själv eller om hon bara försöker pika om något till present. Så förbereder mig på det värsta.
Ska om formulera mig lite.
"Tjejen ska ha en LV väska"
Men tack för svar, lite mer kött på benen
gripenbro.se har ju en del också.
Hoppas du får lika fina & dyra presenter tillbaka.
gripenbro.se har ju en del också.
Handlar hellre på delicategripenbro.se har ju en del också.
Har aldrig sålt någon begagnad väska så jag tänkte kolla med expertisen vad en 1 år gammal version av den här modellen kan tänkas ha för marknadsvärde?
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/keepall-bandouliere-45-damier-graphite-000207
Sparsamt använd, köpt för ca 1 år sedan i Stockholms-butiken och självklart "full set".
10k i alla fallHar aldrig sålt någon begagnad väska så jag tänkte kolla med expertisen vad en 1 år gammal version av den här modellen kan tänkas ha för marknadsvärde?
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/keepall-bandouliere-45-damier-graphite-000207
Sparsamt använd, köpt för ca 1 år sedan i Stockholms-butiken och självklart "full set".
Haha!Max ca. 2k. Tar den direkt. Skicka pm. Puss
Tackar!10k i alla fall
High End Sweden på FB. Finns några duktiga där som handlar med vintage och begagnade produkter. De kan säkert fixa en åt dig om det inte dyker upp självmant. Mycket LV där också annars men de kan nog dyka upp Gucci med.Var ska man kika för tryggt köp och skapligt utbud av nyare begagnad Gucci-väska?
Inte aktuellt än, men börjar kännas som att det är en bra present framöver. Får för mig att Gucci är lite mer ovanligt än LV i våra trakter.
Var ska man kika för tryggt köp och skapligt utbud av nyare begagnad Gucci-väska?
Inte aktuellt än, men börjar kännas som att det är en bra present framöver. Får för mig att Gucci är lite mer ovanligt än LV i våra trakter.
Baronen är som ett svart hål. Då är förstoringshakarna inte öppnade.
Skitsnygg. Tyvärr verkar den inte finnas kvar på eurobonus-shoppen. Vilken storlek på väska är det? Är det den som heter small på deras hemsida eller "vanliga"?Baronen är som ett svart hål. Då är förstoringshakarna inte öppnade.
Skitsnygg. Tyvärr verkar den inte finnas kvar på eurobonus-shoppen. Vilken storlek på väska är det? Är det den som heter small på deras hemsida eller "vanliga"?