Pieces
Basic
Ja det stämmer nog. Tyvärr är den out of stock överallt, blir att hålla ögonen på begagnatmarknaden.Bör vara den vanliga stora (50L) med tanke på allt jag får i den. Beställningsbekräftelsen säger: Baron - Canvas Weekend Bag Suede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det stämmer nog. Tyvärr är den out of stock överallt, blir att hålla ögonen på begagnatmarknaden.Bör vara den vanliga stora (50L) med tanke på allt jag får i den. Beställningsbekräftelsen säger: Baron - Canvas Weekend Bag Suede
Ja det stämmer nog. Tyvärr är den out of stock överallt, blir att hålla ögonen på begagnatmarknaden.
Ja det stämmer nog. Tyvärr är den out of stock överallt, blir att hålla ögonen på begagnatmarknaden.
Har samma modell till salu fast i ”vanligt” läderSkitsnygg. Tyvärr verkar den inte finnas kvar på eurobonus-shoppen. Vilken storlek på väska är det? Är det den som heter small på deras hemsida eller "vanliga"?
Vilket märke är det där?Skulle någon sitta på en sådan här, eller se en till salu för rimliga pengar från trygg handlare, får ni gärna hojta till! Present. Hittelön till BCF om det leder till affär
Vilket märke är det där?
Misstänker glassen var ironiskSka vara Gucci. Bildgooglade för att illustrera, då den inte finns på deras sida längre, så är det nåt i bilderna du undrar över är isåfall bristfällig källa. Kryllade inte av bilder på modellen direkt.
Som sagt, present
Misstänker glassen var ironisk
Jag har förstått att de helt har utgått i weekend-sortimentet.Är jag blind eller går det inte att köpa Baron-väskor i läder längre? Någon som vet om det är tillfälligt eller permanent?
Jobbar på Baron. Det är canvas eller mocka som gäller. Det finns inga planer på att ta fram i läder.Är jag blind eller går det inte att köpa Baron-väskor i läder längre? Någon som vet om det är tillfälligt eller permanent?
Är jag blind eller går det inte att köpa Baron-väskor i läder längre? Någon som vet om det är tillfälligt eller permanent?
Typ härSäkert inte många som föreslår det, jag kommer nog bli grillad för förslaget men second hand finner du säkert grymt snygga weekend bags för en bra slant. Då svider det dessutom inte då väskan slits/går sönder.
Har ej testat själv. Men svårt att tro att denna skulle vara särskilt bra - prislappen och försäljningsställena talar för det mesta.Någon som testats howards läderväskor som marknadsförs rätt hårt på outletsidor (VFO, campadre)?
Hur håller sig er svarta kanvas på Baron? Hade en liknande förut som blev smutsig stup i kvartsen och bleknade (brunt) rätt snabbt. Tycker den är fin dock!Har ej testat själv. Men svårt att tro att denna skulle vara särskilt bra - prislappen och försäljningsställena talar för det mesta.
Då det är kanvas så skulle jag av erfarenhet säga att den snarare bleks med tiden. Har ej upplevt att de blir bruna alls under den tiden jag har arbetat. De bleks och blir lite vita i vecken vid användning och det är väl lite oundvikligt.Hur håller sig er svarta kanvas på Baron? Hade en liknande förut som blev smutsig stup i kvartsen och bleknade (brunt) rätt snabbt. Tycker den är fin dock!
Beror nog på vilken sorts färg de använt. Inte ovanligt att svart blir brunt medålder och solexponering.Då det är kanvas så skulle jag av erfarenhet säga att den snarare bleks med tiden. Har ej upplevt att de blir bruna alls under den tiden jag har arbetat. De bleks och blir lite vita i vecken vid användning och det är väl lite oundvikligt.
Samma med riktigt skinn.Har en Acne Studios weekend bag, snygg men fel material. Canvastyg(?). Dumt, nästa blir skinn eller något liknande..
Måste hela tiden tänka på vart jag ställer väskan pga lätt för fläckar etc.
Något att tänka på.
Sant. Något mörkare skinn så syns det dock mindre, alternativt fake-ko då.Samma med riktigt skinn.
Ja eller bara hårt lackat. Har du ljus kanvas eller?Sant. Något mörkare skinn så syns det dock mindre, alternativt fake-ko då.