Sett, men glömt...Då har du inte sett filmerna.. ena ett fullblod det andra mer ett kallblod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sett, men glömt...Då har du inte sett filmerna.. ena ett fullblod det andra mer ett kallblod.
Nä! Ingen hatar dig, men Trump hatar FN!Va faan?! Här lämnar man landet ett tag och då blir det HATSTORM mot en i ngn obskyr jävla tråd.
Nää fy F.N!!
Jag flyger.Fan, jag borde väl åtminstone vara chaufför över något som flyger? Breitling och landkrabba?
Jag flyger.![]()
Ja, jag ser ju det. Själv kör man plåtkamel.
Nu har ju du iof det mäktigaste fordonet under en Star Destroyer
Nej då, det är bara en myt!
Men vad fan...Det finns sylta även i the outer rim...![]()
Han Sylto?Men vad fan...
Jag kan gå med på Han Solo men då ska det vara bytt innan midnatt. Annars behåller jag min titel!
Haha! Den kompromissen skulle jag kunna leva medHan Sylto?
Haha! Den kompromissen skulle jag kunna leva med
Fast jag håller nog käften nu, risken finns att @Denke flippar och att jag får en ny, ännu mindre smickrande titel![]()
Kör på syltan. Har en bättre ring än de två andra alternativen!Funderar på följande tre alternativ: Syltan, Syltan eller...Syltan.
Håller inte med. Jag hade valt syltan, före syltan och syltan.Kör på syltan. Har en bättre ring än de två andra alternativen!
Du gärna vid tillfälle förklara hur pass jävlig du varit för att bli dömd till ett liv som inälvsmat. It must have been uglyHaha! Den kompromissen skulle jag kunna leva med
Fast jag håller nog käften nu, risken finns att @Denke flippar och att jag får en ny, ännu mindre smickrande titel![]()
Han Sylto?
Ups, jäkla iPhone! Skulle vara"fel"! Sorrry.Snarare ful titel med avataren
Funderar på följande tre alternativ: Syltan, Syltan eller...Syltan.
Kör på syltan. Har en bättre ring än de två andra alternativen!
Håller inte med. Jag hade valt syltan, före syltan och syltan.
Ska jag vara helt ärlig minns jag inte. Så mycket skit som runnit under bron det senaste året. Droppen kanske var när jag förklarade för @Spencer att han var en loser som gick på stan i mjukisbyxorDu gärna vid tillfälle förklara hur pass jävlig du varit för att bli dömd till ett liv som inälvsmat. It must have been ugly![]()
Vilket innebär att du tillslut blir nedkastad i ett reaktorschakt av @Spencer.Everything proceeds the way I have foreseen...
Vilket innebär att du tillslut blir nedkastad i reaktorschakt av @Spencer.![]()