• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Titel? Bonde, stadsbo, friend of KS mm...

Fan, jag borde väl åtminstone vara chaufför över något som flyger? Breitling och landkrabba?
Det hjälper väl inte att försöka reta upp @Spencer eller trakassera @Denke?
Då får man väl något ofördelaktigt.
 
Det här borde vara du @Spencer
En klockintresserad Dark Lord.
20170104_150016.jpg
 
Fan, jag borde väl åtminstone vara chaufför över något som flyger? Breitling och landkrabba?
Det hjälper väl inte att försöka reta upp @Spencer eller trakassera @Denke?
Då får man väl något ofördelaktigt.
Nej då, det är bara en myt! :D

@Spencer @Denke @daviden Jag vill göra avbön från allt jag skrivit. En lång tid av läkemedelsmissbruk kombinerat med självskadebeteende och osäkerhet angående vem min riktiga far är ligger bakom.
Om ni accepterar vill jag ha Luke Skywalker som titel! ;)
 
Funderar på följande tre alternativ: Syltan, Syltan eller...Syltan.

Kör på syltan. Har en bättre ring än de två andra alternativen!

Håller inte med. Jag hade valt syltan, före syltan och syltan.

Skulle säga att ni alla tre är ute och cyklar, finns bara ett alternativ som skulle funka klockrent, och det är SYLTAN :cigar: Mmphffff, Mmphffff!!!!
 
Du gärna vid tillfälle förklara hur pass jävlig du varit för att bli dömd till ett liv som inälvsmat. It must have been ugly :)
Ska jag vara helt ärlig minns jag inte. Så mycket skit som runnit under bron det senaste året. Droppen kanske var när jag förklarade för @Spencer att han var en loser som gick på stan i mjukisbyxor :D

Hittade tråden! Här kan du se mitt övertramp!
https://klocksnack.se/threads/epitet-syltan.50055/#post-1250357
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp