Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är krona du söker så söker jag ocksåSöker en krono till Eterna kontiki 20!
Damnit!Om det är krona du söker så söker jag också
Vi får jaga tillsammans !Damnit!
Såvitt jag har förstått min ref så ska den vara omärkt!Vi får jaga tillsammans !
Säker? Var helt övertygad om att den skulle vara märkt.Såvitt jag har förstått min ref så ska den vara omärkt!
Kollade lite när ni skrev och tycker det ser ut så. Men det finns väl olika kontiki 20 modeller?Såvitt jag har förstått min ref så ska den vara omärkt!
Eterna överlag är undervärderat med tanke på hur bra kvalitet man får för den pengen.Ja precis verkar finnas några olika reffar. Min tror jag är en 130tt cal 1489k med skruvad krona yes!
Undrar ifall dessa kontikis ligger lite efter i priståget.. känna som mkt klocka för pengen tbh! Kastar upp någon bild imorgon på nykomlingen
Tror jag ska ha ett bleck iallafall. Ser ut som ett T har jag för mig . Nä nu ser jag . Det ska finns här .Söker rotorskruvar+bleck till AS 1700/1701. Alltså den delen som håller fast rotorn, två skruvar och ett bleck typ.
@rogart-63 kanske har något?
Just precis! Söker hela den delen förutom rotorn. Tror det är 2 skruvar och nåt mer. Har i princip bara rotorn utan skruvarna och bleckTror jag ska ha ett bleck iallafall. Ser ut som ett T har jag för mig . Nä nu ser jag . Det ska finns här .
Just precis! Söker hela den delen förutom rotorn. Tror det är 2 skruvar och nåt mer. Har i princip bara rotorn utan skruvarna och bleck
Har du delarna? I så fall köper jag gärnaDen stora skruven är en arm som låser fast rotorn . Sen drar man fast den med den lilla skruven .
Har en trasig vostok så det har jag säkert .Om någon sitter på en friktions bezelfjäder (bezel spring) till en vostok amphibia släng iväg ett dm!
Jag har till cal 601 nos som jag köpte på cousins. ifs med svart gegga istället för lumeNån som har visare till en Omega 562 ? Söker en timvisare modell baton. Bild kommer.
Borde kunna funka . Mitt är ett 562 verk så tror det är samma dimensioner . Vi hörs på PM .Jag har till cal 601 nos som jag köpte på cousins. ifs med svart gegga istället för lume
Står det nåt nummer i eller utanpå boett locket?Någon som har koll på vilket/vilka quartzverk som passar för en damdykare med mrpsa boett?
59148Står det nåt nummer i eller utanpå boett locket?
Någon som har koll på vilket/vilka quartzverk som passar för en damdykare med mrpsa boett?
Tavlan måste ju gå att fästa i verket, hur långt är det mellan tavelpelarna och var sitter de? Under vilka timmarkeringar?
Det gav inte så mycket tyvärr. Skulle ju gissa att det är nåt ETA verk typ 956.112 ?
Storleksmässigt verkar det ju passa iaf. Kanske får beställa hem något reservdelsverk på bukten och testa. Tack för hjälpen.Det gav inte så mycket tyvärr. Skulle ju gissa att det är nåt ETA verk typ 956.112 ?
Har kanske nåt skrotverk du kan testa med annars.Storleksmässigt verkar det ju passa iaf. Kanske får beställa hem något reservdelsverk på bukten och testa. Tack för hjälpen.
Gärna det.Har kanske nåt skrotverk du kan testa med annars.