Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade inte jag en skrotad i krom liggande tro? Skall kolla.Nån som har en kronograf visare till en citizen 8110A eller 8110A . Helst orange men alla färger funkar . Letar oxå efter ett chronograf hjul.
För mig att det skall vara en sådan här krona.Hallå,
Någon som sitter på en Krona + Axel + ev glas till denna Semaster 2849-5 (Cal 503)
För mig att det skall vara en sådan här krona.
Jag är ingen Omega konnässör tyvärr men du kan ta hem och se om den passar din boett.
EDIT: Kronan var för en stålboett så det blir ju inte så bra.
Korrekt krona till dessa går att köpa på tex cousins UK, jag köpte en guldbelagd för något år sedan iaf. Vill minnas den kostade typ 40£.Hallå,
Någon som sitter på en Krona + Axel + ev glas till denna Semaster 2849-5 (Cal 503)
Kontakta en Omega-certifierad verkstad så kan de beställa åt dig annars?Hej!
Söker en Bezel samt "klick ring" till min Omega Seamaster Chronograpph, ref 2598.80. En använd blå går bra men gärna ny.
Tack på förhand!
Kontakta en Omega-certifierad verkstad så kan de beställa åt dig annars?
Ja, verkstaden har ju inte delförsäljning. Bytet brukar inte vara särskilt kostsamt.Hej!
Ja beställa kunde dem göra, men var tvungna att göra arbetet också. Fick inte sälja delar separat, är det så det fungerar?
Är inte det här rätt krona?Någon som sitter på en Omegakrona i närheten av 4,75 mm. För 2 mm tub och 0,9 mm tap. Silverfärgad. Ska passa till en 166.041
Sökes: Glasring till Omega-boett 2846. Alternativt komplett boett.
Den ser bra ut! Skicka gärna pm med vad du önskar för den.
Kanskje denne kan være noe? Følg gjerne opp med bilder og mål.
Just den modellen, har jag inte sett i annat är 16 och 14 mm.Är det någon som har koll på om detta Certinaspänne finns i 18 mm? Har bara sett dessa i 16 och mindre. Om det finns så är jag på jakt efter ett.
> HITTAT! <<
Samt råkar ha ett urverk till denNågon som har tips på länk till denna?