Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ett Sternkreuz high Dome 302 !Godmorgon! Söker plexi. 30,2 mm, högt utan armering. Hojta gärna till om någon har ett till övers!
Super! PM på vägJag har ett Sternkreuz high Dome 302 !
Om du ger mig samtliga mått(kronans diameter, axelns gängdiameter, mätt rakt över gängan, brukar vara 0,9, 1,0 eller likande, samt halsens diameter) så kan jag kolla åt dig.Söker en original/tidsenlig krona till en Longines Sei Tacche 33mm
Tack! Är på resande fot i några veckor framöver så har inte tillgång till klockan för tillfället, jag hör av mig när jag tagit måttenOm du ger mig samtliga mått(kronans diameter, axelns gängdiameter, mätt rakt över gängan, brukar vara 0,9, 1,0 eller likande, samt halsens diameter) så kan jag kolla åt dig.
Kan ha, kollar vid hemkomst imorgon. Återgäldar gärna om jag kan!Söker ett low dome 283 glas till denna. High dome passade inte så bra då det gör att trycket ser skumt ut
Kanske. Om du inte hittat så kan jag kolla .På’t igen! Söker ett high dome plexi med kromring, storlek 31,5 mm. Om någon har till övers skulle detta uppskattas mycket!
Kanske kan finnas . försvann ett pardelar på PN . Men en brygga finns nog .Jag söker en fjäderhusbrygga till ett Omega 286. Den skall vara ok i lagret till fjäderhuset.
/Hans
Tack, men redan löst på annat hållKanske. Om du inte hittat så kan jag kolla .
Hej, söker en literoligare boett till denna Certina Argonaut, stål eller bättre lossasguld.
Tack på förhand/ Janne
Hej och tack!Har en i stål som kanskje kan være noe for deg?
EDIT: Blir nok for lav da du har en automat med dato......