Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har generic stift och rör. Men man får slipa till dom i rätt längd. köpte nån sats på cousinsuk med diverse delar.Till Omega Seamaster Polaris, 32 mm, söker jag två uppsättningar rör och tuber till armbandet.
Provar en bump.Hallå där!
Jag söker länk till Tag Heuer WG1113-0. BA0473.
20mm endlinks.
Tack så länge!
/ ranch
Har du nått som funkar så vore jag grymt tacksam, gammal typ eller ny spelar mindre roll!984 delar finns i massor. Kan säkert finnas med fjäder och allt. Enda är väl att det kan vara den gamla typen av fjäder.
Hej! Jag har ett ATG 306, det är dock normalhögt.Hallå! Har någon ett plexi på 30,6 med guldarmering, helst high dome? Tack o bock!
Edit: Söker även barrel arbour alt. hel mainspring med trumma o allt till ett AS 984/1002.
Tack för återkoppling! Har dock redan löst sig så behöver inget mer(för tillfället)Hej! Jag har ett ATG 306, det är dock normalhögt.
Mvh
Inga sprickor? Kan gå att slipa upp o polera i så fall ser det ut som!Någon som vet exakt vilka glas dessa ska ha? Samt är det någon som kan tänka sig sälja ?
Certina Blue Ribbon ”Volvo”
Och en tissot PR 516.
Om mer info behövs så hojta till
Tack på förhand
Sprickor på båda tyvärr ! Syns dåligt på bilden.I
Inga sprickor? Kan gå att slipa upp o polera i så fall ser det ut som!
Aha ok, synd. Då hoppas jag du hittar bra plexi. Om du får fram mått kan jag kika vad jag har!Sprickor på båda tyvärr ! Syns dåligt på bilden.
Jag hittade en notis på en tom förpackning ATC312 att det ska passa till Certina blue ribbon.Någon som vet exakt vilka glas dessa ska ha? Samt är det någon som kan tänka sig sälja ?
Certina Blue Ribbon ”Volvo”
Och en tissot PR 516.
Om mer info behövs så hojta till
Tack på förhand
Tack så mycket! jag återkommer om jag hittar fram något.Aha ok, synd. Då hoppas jag du hittar bra plexi. Om du får fram mått kan jag kika vad jag har!
Ska se om jag har något sådant att testa. TackJag hittade en notis på en tom förpackning ATC312 att det ska passa till Certina blue ribbon.
Funkar denna?Hej
Någon som har ett plexi ATCH296 över?
Vad är det nu du har ställt till med?Hej gänget,
Letar efter timhjul (hour wheel) till Tissot 2481. Sökt igenom Ebay men verkar vara rätt tomt.
Finns det någon som kan hjälpa till?