Men ett år utan intressenter på det begärda priset pekar väl åt att den ligger tämligen (för) högt satt i pris? Om den ändå är så pass intressant att handlare kan vara intresserade av den fast till ett lägre pris tyder väl på det skulle gå att få ett marknadsvärde på den på en auktion lr annons på rätt ställe. Annars skulle handlaren inte vilja ha den. Man behöver inte skicka internationellt eller använda sig av blocket.
Alla gör som de vill förstås men det är inte en helt felaktig tanke då att det sätts ut på k&s ibland för priser man befarar inte ska gå att få. En del från början känner det som att på k&s kan man räkna med det inte är överprisat, i regel, eller inte varit så rättare sagt kanske. Det behöver inte vara fel då kanske klockan är värd det man begär, men förmodligen finns kundkretsen någon annanstans om det är rimlig prissättning.
Jag har själv satt ut för pris som varit svårt att få här och haft andra klockor som jag förstått inte haft sin kundkrets på vissa ställen men då har jag avyttrat på andra ställen där de uppskattas till sitt värde. Förstår inte meningen bara med att ha något rullandes i åratal på en och samma plats i väntan på köparen som vill betala mer men som aldrig verkar dyka upp.
Alla gör som de vill förstås men det är inte en helt felaktig tanke då att det sätts ut på k&s ibland för priser man befarar inte ska gå att få. En del från början känner det som att på k&s kan man räkna med det inte är överprisat, i regel, eller inte varit så rättare sagt kanske. Det behöver inte vara fel då kanske klockan är värd det man begär, men förmodligen finns kundkretsen någon annanstans om det är rimlig prissättning.
Jag har själv satt ut för pris som varit svårt att få här och haft andra klockor som jag förstått inte haft sin kundkrets på vissa ställen men då har jag avyttrat på andra ställen där de uppskattas till sitt värde. Förstår inte meningen bara med att ha något rullandes i åratal på en och samma plats i väntan på köparen som vill betala mer men som aldrig verkar dyka upp.
Jag vet inte varför det är ett problem om man inte ligger och bumpar upp dem i topp varje dag? Efter 2-3 dagar så ligger de nere och skvalpar på sida 9 där ingen människa bläddrar och störs av dem iaf. Jag har en sådan annons som legat ute ett år nu som jag väl bumpat typ 10 ggr. Det är en icke-Rolex med antagligen ganska smal marknad som jag signalerar jag vill släppa men som jag samtidigt inte är säljmotiverad nog att ge bort till nån nasare för för mycket underpris. (priset har trots det legat en bra bit under lägsta C24 pris). Personligen vill jag inte hålla på med blocketannonsering eller behöva skicka internationellt.