Lite åt det bruna på denna bild.Hmmm, skulle nog vilja se fler bilder i olika ljus. Tavlan ser mysig ut! Kanske BoR...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite åt det bruna på denna bild.Hmmm, skulle nog vilja se fler bilder i olika ljus. Tavlan ser mysig ut! Kanske BoR...?
Riktigt fin potential! Ta en bild i solljus ngn dag. Tror nästan mest på länk nu for att låta tavlan vara det enda som ej är stålfärgat.Lite åt det bruna på denna bild.
Tavlan liknar min gamla. Körde ett brunt band till den som jag tycker funkade. Något liknande hade nog varit fint till din.Lite åt det bruna på denna bild.
Vore roligt att kunna varva länken med något schyst skinnband men har lite svårt att få till en bra kombo med den champagnefärgade tavlan och TT. Vad tycker ni passar bäst?
Ville egentligen ha en sån där knubbig 50-tals Omega Seamaster Automatic med ljus tavla...
Ropade istället in denna Omega i helgen. Tavlan är ganska härlig, stardust. Gillar bruna armband och tänker mig något i en mörkare brun ton. Gillar stuket på Hodinkee banden och de i grövre cordovan. Guldindexen gör mig lite osäker? Vad tror ni passar bäst?
Köp lite hårdvara på Cousins så kan du göra några Hermès-naton dessutom!Kom ett trevligt paket från Fedex idag från Paris som innehöll 3st småpaket
Återkommer med resultatet!!
Taupe var ju smutt! Grattis!Ska bli kul det här
Tack! Har ju redan ett lite mer ”crazy” i färgen, Denim Blue, till min Zenith så körde safe till de klockor jag tänkt köra dom på.Taupe var ju smutt! Grattis!
Trodde det på din Zenith var ljusare, typ sky blue...Tack! Har ju redan ett lite mer ”crazy” i färgen, Denim Blue, till min Zenith så körde safe till de klockor jag tänkt köra dom på.
Kvalitén är som en dröm
Tack!!Trodde det på din Zenith var ljusare, typ sky blue...
Hur som grymma band
Sjukt fint. Har de en onlineshop?Ska bli kul det här
Har letat som f@n o tjatat efter dessa länge..Sjukt fint. Har de en onlineshop?
Grattis! Spännande spännen!Ska bli kul det här
Inte riktigt svar på frågan dockHar letat som f@n o tjatat efter dessa länge..
Det är åt det ljusare hålletTrodde det på din Zenith var ljusare, typ sky blue...
Hur som grymma band
Härlig tavla! Varför inte ett brunt band som matchar tavlan?Provade en konstig flex på nykomlingen. Svårt med band till denna.... Ljusgrått läder hade nog varit fint men 17mm bandbredd...
Tycker det är svårt. Den är lixom rätt blank koppar...Härlig tavla! Varför inte ett brunt band som matchar tavlan?
Provade en konstig flex på nykomlingen. Svårt med band till denna.... Ljusgrått läder hade nog varit fint men 17mm bandbredd...
Jag har ett extra 17mm grisband, ifall det skulle vara av intresse. Samma som dom här:Tycker det är svårt. Den är lixom rätt blank koppar...
Syns kanske bättre nedan.
Funderar på vad för länk som skulle funka till denna. Sitter på ett grågrönt läder nu; ett mockaband ska införskaffas (mossgrönt och/eller brunt) men är sugen på länk också. Orginallänk är vanliga som hönan tänder. Funderar på någon kul tvåton, vad tror ni om det?
http://newplan-japan.com/ks5246-6030.htmlFunderar på vad för länk som skulle funka till denna. Sitter på ett grågrönt läder nu; ett mockaband ska införskaffas (mossgrönt och/eller brunt) men är sugen på länk också. Orginallänk är vanliga som hönan tänder. Funderar på någon kul tvåton, vad tror ni om det?
Pimp är målbild.http://newplan-japan.com/ks5246-6030.html
Annars borde det gå att hitta ett no-name TT jubilee, vilket skulle se rätt pimp ut
Tillräckligt tunna runt bandstiftet så boetterna inte äter upp banden?
Fint band i sig men jag är ledsen, tycker det sänker Suben fullständigt. De där två hör bara inte ihop.
Det tror jag. Just nu sitter det original justerbara bandstiftet på..Tillräckligt tunna runt bandstiftet så boetterna inte äter upp banden?