Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin Certina! Jag har lite olika ostoppade Certinaband och spännen liggandes. Dra ett PM vid intresse.På jakt efter ett passande osyoppat läder till denna trevliga vettiga. Skulle även gärna ha ett certinaspänne, fanns det med gamla loggan? Tips emottages varmt
Ebay brukar väl vara tipset för tunna alligatorband? @Rozzy har nog garanterat tips.måste hitta band till denna. Funderar på gubblänk i guld men också på läder.
Jag tänker att jag bör ha ett ostoppat band med lite struktur - typ alligator. Ngt tunnt elegant band Håller ni med? Framförallt - Var kan jag köpa sådana? Allra helst vintage såklart. Ingen som sitter på ett litet lager?
Med 18k constellation är det guldlänk som gäller, sen kan du få välja själv om du vill ha mesh, brick eller flatlinkmåste hitta band till denna. Funderar på gubblänk i guld men också på läder.
Jag tänker att jag bör ha ett ostoppat band med lite struktur - typ alligator. Ngt tunnt elegant band Håller ni med? Framförallt - Var kan jag köpa sådana? Allra helst vintage såklart. Ingen som sitter på ett litet lager?
Funderar på en generisk gulglänk som kan köpas nära skrotvärde. Typ sån här:Med 18k constellation är det guldlänk som gäller, sen kan du få välja själv om du vill ha mesh, brick eller flatlink
Inte lika kul, men funkar!
Nej ingen aning men antar dyrt som fanInte lika kul, men funkar!
Vet du vad en omega länk kostar ish?
Flat link är såklart drömmenInte lika kul, men funkar!
Vet du vad en omega länk kostar ish?
Den där tycker jag egentligen hör hemma på tropic original eller tropic Star. Men sålänge du är nöjdÄnnu ett prisvärt band från CNS som jag tycker funkar!
Det har du helt rätt och jag har ju ett vintage Tropic Sport till den i men det är så roligt att byta till nya band och klockan förändras till utseendet med så jag kommer att testa på...har ett annat spännande på ingång snart så...Den där tycker jag egentligen hör hemma på tropic original eller tropic Star. Men sålänge du är nöjd
Har beställt ett sådant här till min guldklocka (om man kan tänka sig läder)
Tack!. Ödla är bra men jag måste ha vintage med kantsömmarHar beställt ett sådant här till min guldklocka (om man kan tänka sig läder)
Svart ödla med guldspänne tycker jag alltid slår länk! Läcker klocka!måste hitta band till denna. Funderar på gubblänk i guld men också på läder.
Blev svart ödla idagSvart ödla med guldspänne tycker jag alltid slår länk! Läcker klocka!
Mycket bra! Perfekt kombination!Blev svart ödla idag
Jädra fin Certina!På jakt efter ett passande osyoppat läder till denna trevliga vettiga. Skulle även gärna ha ett certinaspänne, fanns det med gamla loggan? Tips emottages varmt
Tack!Jädra fin Certina!
Jag körde min på en no name vintagelänk som såg ut såhärTips på länk som kan passa denna? Annars ska jag köra den på läder, bandet på bild var det som fanns hemma i rätt storlek så det ska bytas
Snyggt! Får försöka hitta någon och testaJag körde min på en no name vintagelänk som såg ut såhär
Vintagelänk är ju aldrig fel men alltid lite svårt att hitta ändlänkar som passar boettenSnyggt! Får försöka hitta någon och testa
En sån här kanske kan passa?Tips på länk som kan passa denna? Annars ska jag köra den på läder, bandet på bild var det som fanns hemma i rätt storlek så det ska bytas
Snygga! Känns lite väl saftigt dock om man inte är 100 på att det passar.En sån här kanske kan passa?
https://klocksnack.se/threads/nos-vintage-nitade-oyster-länkar-18mm.133625/
Nya eller gamla?Någon som har tips vart man hittar bra Beads of Rice länkar? Tacksam för svar,
V
Vilket som, gamla vore kul men svårt att hitta.. GF är inte fel.Nya eller gamla?