-Lennart är himma.
@Apansson, kul att läsa lite sansade rader ifrån dig.
@vaniljglass, plågsam insikt ang Blåvitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boman?Jag hade behållt Salomonsson, Rogne, Albaek, Rieks, Halva Ankersen samt Boman. Sedan hade jag även önskat mig en vettig arena. Lennartsson hade fått vara kvar också, han är rimlig.
Annars håller jag med dig.
För att han ska få chansen på en startplats behöver någon av Berget eller Eikrem lämna, annars blir det svårt då båda dessa levererar på en jämn och hög nivå.Vinterträning på Svanberg, vad tror ni gör han kaos nästa år?
Berget kan ju lämna mittfältet och ta en anfallsplats. Rosenberg, Jerimejeff , Cibicki och Berget på rotation nu när det ska spelas europa-kval också. Känns som vi måste ha 4 anfallare nästa år för att inte hamna i samma läge som just nu.För att han ska få chansen på en startplats behöver någon av Berget eller Eikrem lämna, annars blir det svårt då båda dessa levererar på en jämn och hög nivå.
Vi har angenäma problem med den breda truppen. Några förändringar lär väl hända i vinter (och till sommaren), ska bli intressant att följa.Berget kan ju lämna mittfältet och ta en anfallsplats. Rosenberg, Jerimejeff , Cibicki och Berget på rotation nu när det ska spelas europa-kval också. Känns som vi måste ha 4 anfallare nästa år för att inte hamna i samma läge som just nu.
Angående Sana så tror jag som du, men är mer skeptisk till att Hamad kommer ansluta.Tror att Sana kommer att få lämna. Hamad är nog tillbaka till Januari fönstret![]()
Jag tror på en outsider som egentligen var huvudspåret när Åge lämnade men som inte ville ta över MFF när man inte hade Europa-kval.Vem tror vi blir nya tränaren?
Magnus Pehrsson, han som tränar Östersund, Lasse Lagerbäck, Pep, Svennis eller kanske Jose Mourinho som en liten outsider?
Bara jag som får känslan av ett förhastat beslut? Eller är det ännu en interimlösning? Kan MP för dåligt, men känns som att Malmö skulle kunna ha siktat högre och faktiskt fått napp.
@Josa @JonasF
Det känns mycket märkligt, speciellt när det valet skulle baseras på målet att komma ut i Europa. Men jag vägrar vara pessimist med tanke på vad MFF har åstadkommit de senaste 6 åren, helt fantastiskt att ha få vara med under denna framgångsrika period som andra supportrar bara kan drömma om.
Tänk på det om någon skulle pika er pga Magnus Pehrsson haha.
Vi har vinterfönstret och försäsong på oss att spela ihop laget ( och läka laget kanske man ska tillägga)
Mot två stjärnor och 23e seriesegern.
Kloka tankar, vi får sitta still i båten och utvärdera längre fram.Jag tror där kommer ske en del spännande förändringar i truppen, rätt spelare in så tar vi oss ut i Europa oavsett tränare.@Josa @JonasF
Det känns mycket märkligt, speciellt när det valet skulle baseras på målet att komma ut i Europa. Men jag vägrar vara pessimist med tanke på vad MFF har åstadkommit de senaste 6 åren, helt fantastiskt att ha få vara med under denna framgångsrika period som andra supportrar bara kan drömma om.
Tänk på det om någon skulle pika er pga Magnus Pehrsson haha.
Vi har vinterfönstret och försäsong på oss att spela ihop laget ( och läka laget kanske man ska tillägga)
Mot två stjärnor och 23e seriesegern.
Här skrivs en del intressant, (även om många har svårt för Laul)
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/robertlaul/article23975711.ab
Hade en kollega ( djurgårdare ) som igår pikade mig för att Malmö hade värvat MP,Kloka tankar, vi får sitta still i båten och utvärdera längre fram.Jag tror där kommer ske en del spännande förändringar i truppen, rätt spelare in så tar vi oss ut i Europa oavsett tränare.