• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Hazy DDH IPA från stabila Northern Monk
IMG_9727.jpeg
Avverkade den tidigare och måste säga att det var en potent hazy ändå! 💪🍻

Såg detta i en facebookgrupp

IMG_5554.jpeg

Priset är 99kr om jag kmr ihåg rätt. Dyrare än att köpa på plats såklart men andra välrenommerade butiker tar i många fall det dubbla
Jægerdorffsplatsen alltså? Intressant, men systemets hemsida listar inget :oops:
Edit: 99:- för 12:an eller oavsett sort?

Senast ändrad:
Jægerdorffsplatsen alltså? Intressant, men systemets hemsida listar inget :oops:
Edit: 99:- för 12:an eller oavsett sort?
Bor ej i Göteborg och har aldrig varit där. Men utifrån vad jag har hört så har personalen lite fler tyglar för vad dom får beställa in och därför finns inte allting registrerat på deras hemsidan.

Om du kollar på literpriset så verkar det mer eller mindre vara samma pris för blond som för 12an:)

Bor ej i Göteborg och har aldrig varit där. Men utifrån vad jag har hört så har personalen lite fler tyglar för vad dom får beställa in och därför finns inte allting registrerat på deras hemsidan.

Om du kollar på literpriset så verkar det mer eller mindre vara samma pris för blond som för 12an:)
Ok, Tack! Jag bor 2,5 mil från det bolaget. Kör faktiskt förbi där på leden en gång i veckan så kan rätt lätt svänga av för att in och kolla.
Ja, literpriset syns på bilden för bägge. 0,33 ggr det ger ju priset per flaska.

Bränt av ett par bira i kväll. Duckpond Ranga Tanga var oväntat bra. Luktade knepigt men smakad kanon. En trygg rackare var Nice Chouffes julöl. Den bästa stouten jag druckit var Dugges perfect Idjit… Sommarens gräsklipparöl är Shapes & objects tic tac toe hazy ipa. Drick dock inte för många då den är på 7.1.

Saffranbiran luktade fantastiskt men smakade skit. För mig.

IMG_7816.jpeg
IMG_7817.jpeg IMG_7818.jpeg IMG_7819.jpeg IMG_7820.jpeg IMG_7821.jpeg IMG_7824.jpeg

Tillbaka
Topp