Yfront
Basic
Avverkade den tidigare och måste säga att det var en potent hazy ändå!Hazy DDH IPA från stabila Northern Monk
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avverkade den tidigare och måste säga att det var en potent hazy ändå!Hazy DDH IPA från stabila Northern Monk
![]()
Funkar det med jobbresor osv så är jag på.Tycker det hade varit riktigt roligt och säger samma sak att med god framförhållning fungerar det säkert![]()
Jægerdorffsplatsen alltså? Intressant, men systemets hemsida listar ingetSåg detta i en facebookgrupp
![]()
Priset är 99kr om jag kmr ihåg rätt. Dyrare än att köpa på plats såklart men andra välrenommerade butiker tar i många fall det dubbla
Bor ej i Göteborg och har aldrig varit där. Men utifrån vad jag har hört så har personalen lite fler tyglar för vad dom får beställa in och därför finns inte allting registrerat på deras hemsidan.Jægerdorffsplatsen alltså? Intressant, men systemets hemsida listar inget
Edit: 99:- för 12:an eller oavsett sort?
Ok, Tack! Jag bor 2,5 mil från det bolaget. Kör faktiskt förbi där på leden en gång i veckan så kan rätt lätt svänga av för att in och kolla.Bor ej i Göteborg och har aldrig varit där. Men utifrån vad jag har hört så har personalen lite fler tyglar för vad dom får beställa in och därför finns inte allting registrerat på deras hemsidan.
Om du kollar på literpriset så verkar det mer eller mindre vara samma pris för blond som för 12an![]()
Hade helt missat det. Stort tack för tipset!Det finns fortfarande Stormaktsporter kvar att beställa för den som är sugen.
![]()
Närke Kulturbryggeri Kaggen Stormaktsporter, 2023
Komplex, söt, rostad smak med inslag av fat, kavring, mörk choklad, ljunghonung, kaffe, smörkola, nötter och lakrits.www.systembolaget.se