• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Nezumi..

skanse

Breitling
Idag kom en VQ2S.901 i posten.
Var tvungen att beställa denna biltokig som man är och i synnerhet Porsche.

Har bara hunnit att kasta upp den ur lådan och prova. Men är sjukt nöjd med första intrycket.

687CF3A3-AF1A-4F8D-B6C3-20582CE6130D.jpeg
 

ted

Omega
2-Faktor
Lite småsugen på en voiture. Jag inbillar mig att den skulle vara riktigt läcker på ett meshband. Någon som testat?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

masc1203

Omega
2-Faktor
Jag köpte mig en Baleine BA2.202 efter att ha sett den på Nezumis hemsida bland annat. Den skiljer sig något i färgerna från exemplet tidigare i tråden. Positivt är att det är en svensk klocka och att priset är bra. Tycker dock att det är en tämligen tråkig och platt sak som saknar finess.

Smaken är ju som bekant som baken 😉
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Jag köpte mig en Baleine BA2.202 efter att ha sett den på Nezumis hemsida bland annat. Den skiljer sig något i färgerna från exemplet tidigare i tråden. Positivt är att det är en svensk klocka och att priset är bra. Tycker dock att det är en tämligen tråkig och platt sak som saknar finess.

Smaken är ju som bekant som baken 😉
Kan ju inte posta ett inlägg utan bilder. Herregud 😊
 
Topp