• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Pete11

Vacheron
2-Faktor

Åskviggen

Panerai
Ute på sjön med min! 114270
C4A80D37-3D12-4B3D-83D7-72E1673037EC.jpeg
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
#SÖNDAGSEXPYN
Hoppar över wristshot av förklarlig anledning. Getingarna är ettriga i år.
DSC_0047-01.jpeg
DSC_0046.JPG
Det ser inge vidare ut det där. Jag blev stungen av en geting förra helgen i halsen... Som tur var vart det ingen svullnad överhuvudtaget, trodde jag skulle få en vattenskalle.

Krya på dig och rulla explorern på högern, lika a bozz!
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Ajajaj! Hoppas att det går över snabbt så att du kan bära skönheten snart igen!
Det ser inge vidare ut det där. Jag blev stungen av en geting förra helgen i halsen... Som tur var vart det ingen svullnad överhuvudtaget, trodde jag skulle få en vattenskalle.

Krya på dig och rulla explorern på högern, lika a bozz!
Har inget minne av att jag skulle fått en allergisk reaktion tidigare. Oavsett, det blev bara värre och värre första två dygnen. Idag är första dagen det går åt rätt håll. Känns helt fel att ha klockan på höger så jag får snällt vänta nån dag till... Men den som väntar på något gott...väntar ALLTID för länge. :shifty:
Tack ändå för stöd :)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Har inget minne av att jag skulle fått en allergisk reaktion tidigare. Oavsett, det blev bara värre och värre första två dygnen. Idag är första dagen det går åt rätt håll. Känns helt fel att ha klockan på höger så jag får snällt vänta nån dag till... Men den som väntar på något gott...väntar ALLTID för länge. :shifty:
Tack ändå för stöd :)
Tjena. Du ska gå till en läkare och få ut en Epipen. Är du ute i skogen och får ett sådant stick nära luftvägarna så är det kört om du inte har medicin med dig. Vårdcentralen löser epi och mildare antihistaminer som du kan mildra besvären med. Allergier kan blossa upp trots att man inte haft det tidigare. Med en sådan reaktion skulle jag gå till läkaren. Be safe
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Tjena. Du ska gå till en läkare och få ut en Epipen. Är du ute i skogen och får ett sådant stick nära luftvägarna så är det kört om du inte har medicin med dig. Vårdcentralen löser epi och mildare antihistaminer som du kan mildra besvären med. Allergier kan blossa upp trots att man inte haft det tidigare. Med en sådan reaktion skulle jag gå till läkaren. Be safe
Tack för support. Jag ska diskutera det med läkare. Kanske räcker det med ett gäng betabred men tack för att du tog upp det. Ska kolla.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Hej. n00b utan expy här, men varför är söndagsexpy en grej? SpeedyTuesday har ju sin historia, vilken har söndagsexpy?
Precis som några sagt så gjorde vi en grej av att posta bilder på våra sköna Explorer på en bestämd dag och för att få upp aktiviteten i tråden. En kul grej helt enkelt och det kan ju inte bli för många bilder på Explorer, eller hur :D
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Precis som några sagt så gjorde vi en grej av att posta bilder på våra sköna Explorer på en bestämd dag och för att få upp aktiviteten i tråden. En kul grej helt enkelt och det kan ju inte bli för många bilder på Explorer, eller hur :D

Instämmer! Bra grej. Njuter av alla fina bilder som dyker upp. Blir mer och mer övertygad om att jag behöver en... :)
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Tack för support. Jag ska diskutera det med läkare. Kanske räcker det med ett gäng betabred men tack för att du tog upp det. Ska kolla.
Har en son som är extremt känslig. Inget att leka med. Hoppas att det går bra.
Testar just nu tipset att kopiera en getingbyla med en brun papperspåse fylld med tidningspapper. Getingar skall inte gilla andra. Sett några så vet inte om det funkar så bra
 
Topp