Tycker också att den ser ut att vara i jättebra skick.Funderar på att klicka hem en 114270 från Italien. http://www.radime.it/orologi/1538-explorer.html vad tror ni om denna? Står att den är opolerad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker också att den ser ut att vara i jättebra skick.Funderar på att klicka hem en 114270 från Italien. http://www.radime.it/orologi/1538-explorer.html vad tror ni om denna? Står att den är opolerad.
Nja, jag tycker den ser polerad ut. Mest av allt länken men även bandhornen ser lite grova ut. Däremot får man kanske räkna med viss polering då folk är så sjukt anala med repor och priser är väl inte fel om man tycker fullset är viktigt.Funderar på att klicka hem en 114270 från Italien. http://www.radime.it/orologi/1538-explorer.html vad tror ni om denna? Står att den är opolerad.
Och kostar numera 60.950 efter Rolex prisjustering i veckan.9-12 månaders väntetid på en explorer 1 enligt krons på NK.
Tur att man köpte vid rätt tillfälleOch kostar numera 60.950 efter Rolex prisjustering i veckan.
+1 på denTur att man köpte vid rätt tillfälle
Ofan#SÖNDAGSEXPYN
Hoppar över wristshot av förklarlig anledning. Getingarna är ettriga i år.
Ajajaj! Hoppas att det går över snabbt så att du kan bära skönheten snart igen!#SÖNDAGSEXPYN
Det ser inge vidare ut det där. Jag blev stungen av en geting förra helgen i halsen... Som tur var vart det ingen svullnad överhuvudtaget, trodde jag skulle få en vattenskalle.#SÖNDAGSEXPYN
Ajajaj! Hoppas att det går över snabbt så att du kan bära skönheten snart igen!
Har inget minne av att jag skulle fått en allergisk reaktion tidigare. Oavsett, det blev bara värre och värre första två dygnen. Idag är första dagen det går åt rätt håll. Känns helt fel att ha klockan på höger så jag får snällt vänta nån dag till... Men den som väntar på något gott...väntar ALLTID för länge.Det ser inge vidare ut det där. Jag blev stungen av en geting förra helgen i halsen... Som tur var vart det ingen svullnad överhuvudtaget, trodde jag skulle få en vattenskalle.
Krya på dig och rulla explorern på högern, lika a bozz!
Tjena. Du ska gå till en läkare och få ut en Epipen. Är du ute i skogen och får ett sådant stick nära luftvägarna så är det kört om du inte har medicin med dig. Vårdcentralen löser epi och mildare antihistaminer som du kan mildra besvären med. Allergier kan blossa upp trots att man inte haft det tidigare. Med en sådan reaktion skulle jag gå till läkaren. Be safeHar inget minne av att jag skulle fått en allergisk reaktion tidigare. Oavsett, det blev bara värre och värre första två dygnen. Idag är första dagen det går åt rätt håll. Känns helt fel att ha klockan på höger så jag får snällt vänta nån dag till... Men den som väntar på något gott...väntar ALLTID för länge.
Tack ändå för stöd
Krons på PK? NK är väl "sina egna" väl, går juh inte att pruta en krona där, du får "NK poäng!?" Istället..9-12 månaders väntetid på en explorer 1 enligt krons på NK.
Tack för support. Jag ska diskutera det med läkare. Kanske räcker det med ett gäng betabred men tack för att du tog upp det. Ska kolla.Tjena. Du ska gå till en läkare och få ut en Epipen. Är du ute i skogen och får ett sådant stick nära luftvägarna så är det kört om du inte har medicin med dig. Vårdcentralen löser epi och mildare antihistaminer som du kan mildra besvären med. Allergier kan blossa upp trots att man inte haft det tidigare. Med en sådan reaktion skulle jag gå till läkaren. Be safe
Krons på PK? NK är väl "sina egna" väl, går juh inte att pruta en krona där, du får "NK poäng!?" Istället..
Mvh
Förstår uppriktigt talat inte vad du menar? HeheKrons på PK? NK är väl "sina egna" väl, går juh inte att pruta en krona där, du får "NK poäng!?" Istället..
Mvh
Gvs menade @Diskaren PK-huset. NK är inte ens återförsäljare för Rolex. Sen är det väl fullt möjligt att pruta på klockorna på NK.....?Krons på PK? NK är väl "sina egna" väl, går juh inte att pruta en krona där, du får "NK poäng!?" Istället..
Mvh
Nu trillade poletten mer. Trodde att krons hörde ihop med NK då det är samma byggnad. Bor inte i SthlmGvs menade @Diskaren PK-huset. NK är inte ens återförsäljare för Rolex. Sen är det väl fullt möjligt att pruta på klockorna på NK.....?
Kul grej helt enkelt. Tror det grundar sig i att vi vill öka aktiviteten och skapa lite gemenskapHej. n00b utan expy här, men varför är söndagsexpy en grej? SpeedyTuesday har ju sin historia, vilken har söndagsexpy?
Where is no history or thing as far as i know.Hej. n00b utan expy här, men varför är söndagsexpy en grej? SpeedyTuesday har ju sin historia, vilken har söndagsexpy?
Kul grej helt enkelt. Tror det grundar sig i att vi vill öka aktiviteten och skapa lite gemenskap
Hade varit något!Aldrig fel med lite myspys. Tycker KS officiella Insta ska börja köra med #SundayExpy på.... tadaaa... söndagar!
We’ll be famous!
Precis som några sagt så gjorde vi en grej av att posta bilder på våra sköna Explorer på en bestämd dag och för att få upp aktiviteten i tråden. En kul grej helt enkelt och det kan ju inte bli för många bilder på Explorer, eller hurHej. n00b utan expy här, men varför är söndagsexpy en grej? SpeedyTuesday har ju sin historia, vilken har söndagsexpy?
Precis som några sagt så gjorde vi en grej av att posta bilder på våra sköna Explorer på en bestämd dag och för att få upp aktiviteten i tråden. En kul grej helt enkelt och det kan ju inte bli för många bilder på Explorer, eller hur
Det gör du absolut!Instämmer! Bra grej. Njuter av alla fina bilder som dyker upp. Blir mer och mer övertygad om att jag behöver en...
Har en son som är extremt känslig. Inget att leka med. Hoppas att det går bra.Tack för support. Jag ska diskutera det med läkare. Kanske räcker det med ett gäng betabred men tack för att du tog upp det. Ska kolla.