Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin bild. Jag klagar inte på lite regnVilket väder.. SöndagsExpyn
Inte jag heller egentligenFin bild. Jag klagar inte på lite regn
Tackar!Mycket bra bild!
Under fredag och lördag fick denna följa med mig både på konferens, klädd i kostym och slips, och en vandring på dryga 2 mil i Säfsen. I mina ögon så var klockan lika självklar vid båda dessa tillfällen och gjorde verkligen inte bort sig.
Evighetsmaskin!Under fredag och lördag fick denna följa med mig både på konferens, klädd i kostym och slips, och en vandring på dryga 2 mil i Säfsen. I mina ögon så var klockan lika självklar vid båda dessa tillfällen och gjorde verkligen inte bort sig.
Bäst till allt!Under fredag och lördag fick denna följa med mig både på konferens, klädd i kostym och slips, och en vandring på dryga 2 mil i Säfsen. I mina ögon så var klockan lika självklar vid båda dessa tillfällen och gjorde verkligen inte bort sig.
Vilket väder.. SöndagsExpyn
Den är så jävla braUnder fredag och lördag fick denna följa med mig både på konferens, klädd i kostym och slips, och en vandring på dryga 2 mil i Säfsen. I mina ögon så var klockan lika självklar vid båda dessa tillfällen och gjorde verkligen inte bort sig.
Den är från ett märke som heter Herno. I bilden har jag en som är från linjen Laminar.Btw, vad är det för jacka?
Den är från ett märke som heter Herno. I bilden har jag en som är från linjen Laminar.
Finns i en massa olika utföranden, sportiga och dressade. +vattentät
Ser bra ut!! Grattis!Nytt in idag! 114270, känns väldigt bra. Stor skillnad mot 214270, bättre alltså
Så ska det ser ut. Snyggt!Verkligen! 114270 likaså
Tack!Så ska det ser ut. Snyggt!
Finns inte heller någon för 214270 (mk2)Det finns ingen recension av Explorer 14270 och 114270 i recenensionsdelen av KS.
Helt seriöst. Vem känner sig manad?
Mk2 är grym! Det gör du rätt iFin tråd detta. Jag har precis tagit mig igenom sida 1-33...
Det lutar mer och mer åt att 214270 Mk2 blir min nästa klocka. Får nog flippa min 114300 till förmån för en sådan.
Wish me luck!
Hmm jag har ev. en 1016 på g.Det finns ingen recension av Explorer 14270 och 114270 i recenensionsdelen av KS.
Helt seriöst. Vem känner sig manad?
Ojoj! Fina fiskenHmm jag har ev. en 1016 på g.
Ett litet djupdyk i referensen dvs. Inget stål på ingång tyvärrOjoj! Fina fisken
Vilken luring! Det trodde jag då får du behålla din 14270 ett tag till dåEtt litet djupdyk i referensen dvs. Inget stål på ingång tyvärr
Vitguld i 3, 6 och 9 på den tidigare, något mer?Vad är det för skillnad på de olika 241270? Samma storlek (39 mm) men bara olika långa visare?
Det och att det är lume i soffrorna på Mk2, istf guldinlägg i siffrorna på Mk1.Vad är det för skillnad på de olika 241270? Samma storlek (39 mm) men bara olika långa visare?