Alltså, visst, folk säger att den ska bäras på originallänken men i mina ögon sved inte det där det minsta!Ett vanligt DJ jubilee 62510 med 555 ändbitar passar bra. Provade på min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, visst, folk säger att den ska bäras på originallänken men i mina ögon sved inte det där det minsta!Ett vanligt DJ jubilee 62510 med 555 ändbitar passar bra. Provade på min.
Nja.. det där ser inte bra ut i mina ögon. Men kör om du gillar det!Vad tycker ni om Explorer på Nato?
Jag tycker klockan gör sig väldigt bra på det blå solblekta natot.
Alltså man har ju sett Explorern så extremt mycket på Oyster så jubilee ser märkligt ut i mina ögon.. Vanans makt.Alltså, visst, folk säger att den ska bäras på originallänken men i mina ögon sved inte det där det minsta!
Tyvärr kan du inte räkna med min röst....Vad tycker ni om Explorer på Nato?
Jovars, det solblekta såg rätt bra ut.Vad tycker ni om Explorer på Nato?
Studenter verkar ha mycket pengar nuförtidenExpy är ju självklara valet nu inför skolstarten inför sista året på gymnasiet!
Självklart! Men kom ihåg att skruva in kronan.Expy är ju självklara valet nu inför skolstarten inför sista året på gymnasiet!
Studenter nu för tiden jobbar oftare. Diskkneg är inte glamorösa men det ger inkomst och håller en borta från onödiga utgifter (som @meo_swe och hans smuggelvodka).Studenter verkar ha mycket pengar nuförtiden
På min tid fick man en Casio för 150 spänn.
Jag är ändå förvånad att man som gymnasieelev knatar runt med en Rolex för 60k på armen. Men det är ju bara att lyfta på hatten och gratulera. Hoppas bara inte respekten för pengar går ur när pengar i den storleken rullar in.Studenter nu för tiden jobbar oftare. Diskkneg är inte glamorösa men det ger inkomst och håller en borta från onödiga utgifter (som @meo_swe och hans smuggelvodka).
Satte precis tiden när jag tog bilden och tyckte det såg kul ut att ta en bild ”in action” liksom. Självfallet glömmer jag inte skruva in kronan.Självklart! Men kom ihåg att skruva in kronan.
Knegat på fritiden i princip under hela min gymnasietid. Utöver det placerar jag även aktivt på börsen. Det plus en lite ”jävlar-anamma-attityd” kan man komma rätt långt på, även som ung.Studenter verkar ha mycket pengar nuförtiden
På min tid fick man en Casio för 150 spänn.
Yes precis. Diskare har jag dock inte varit sedan december. Nu jobbar jag på lager och är i processen att söka jobb som hallvärd på en lokal bilaffär. (OFF TOPIC)Studenter nu för tiden jobbar oftare. Diskkneg är inte glamorösa men det ger inkomst och håller en borta från onödiga utgifter (som @meo_swe och hans smuggelvodka).
Yes precis. Diskare har jag dock inte varit sedan december. Nu jobbar jag på lager och är i processen att söka jobb som hallvärd på en lokal bilaffär. (OFF TOPIC)
Jag tror 18-åringen som jobbat ihop sin dinka respekterar degen bra mycket mer än de som fått allt i livet som studentpresenter/motsvarande. Det är många timmars slit som sitter på armen i de fallet, betydligt fler än motsvarande på våra vuxna armar.Jag är ändå förvånad att man som gymnasieelev knatar runt med en Rolex för 60k på armen. Men det är ju bara att lyfta på hatten och gratulera. Hoppas bara inte respekten för pengar går ur när pengar i den storleken rullar in.
Exakt så. Varje gång man kollar ner på klockan påminns man av allt slit, och tanken av att hårt jobb lönar sig.Jag tror 18-åringen som jobbat ihop sin dinka respekterar degen bra mycket mer än de som fått allt i livet som studentpresenter/motsvarande. Det är många timmars slit som sitter på armen i de fallet, betydligt fler än motsvarande på våra vuxna armar.
Absolut, kör hårt!Exakt så. Varje gång man kollar ner på klockan påminns man av allt slit, och tanken av att hårt jobb lönar sig.
Skäms lite över min relativt jävla asdåliga bild på bakfyllan i söndags.
Leker med kameran lite här på tåget. Så bjuder på en ny bild.
#nofilter
Ajjemän, givetvis används den på jobbet i tid och otid, den får följa med ut i naturen och ut på vilda fylleslag på kontinenten. Arbetsklockor ska få jobba.Fullkomligt älskar patinan på den där. Den verkar användas som det var tänkt. Riktigt fin.
Jaaaa! Som ljuv musik i mina öron! Den kommer bara bli finare och finare. Keep it up!Ajjemän, givetvis används den på jobbet i tid och otid, den får följa med ut i naturen och ut på vilda fylleslag på kontinenten. Arbetsklockor ska få jobba.
Exakt så. Varje gång man kollar ner på klockan påminns man av allt slit, och tanken av att hårt jobb lönar sig.
Pruta kommer inte att gå hos AD, nästan 100% säker. Det är lång kö på den nu. Köp en bättre beggad som sagt, folk verkar sälja ex som ser ut som nya för 50.äntligen börjar det närma sig affär, som jag har väntat! Det börjar bli dags att köpa en 214270. Hur tror ni prutmånen ser ut hos AD i Stockholm?
det kanske vore bättre att vänta tills det kommer ut en på forumet som är mindre än ett år gammal i bra skick. Då kanske det går ner i pris me jag vill ha den snart
Vet du vad väntetiden ligger på?Pruta kommer inte att gå hos AD, nästan 100% säker. Det är lång kö på den nu. Köp en bättre beggad som sagt, folk verkar sälja ex som ser ut som nya för 50.
Du kommer inte att ångra dig
Enligt krons 9 måmader - 1 årVet du vad väntetiden ligger på?
Krons väntetider är spännande. I juni var det 18 månader ”minst” samtidigt som den låg värmde hyllan hos Krons där det vid slutförsäljning var någon månad för refill ”max”.Enligt krons 9 måmader - 1 år