Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bägge ser ohyggligt bra ut!På min handled. (18,5cm)
36mm
39mm
Bra grejer!Explorer 1an är nog den klockan jag skulle kunna klara mig helt utan, och säkert inte ens sakna.
Men är också den klockan jag skulle kunna ha som enda klocka och inte behöva något annat.
Enkel i sin enkelhet!
114270 är rätt Explorer dessutom!Bra grejer!
Dumt känns det inte, omväxling förnöjer som man brukar säga men i mitt tycke gör den sig helt klart bäst på länken.Är en stor fan av explorer då den är väldigt estetisk, älskar klockor med någon variation av 3, 6, 9, 12. Skulle kunna tänka mig att explorer passar utmärkt med olika läderarmband för att "dress down". Eller är armbandet så bra att det känns dumt att byta till något annat? De passar så bra tillsammans. Ändrar ni armbandet annars?
Explorern passar väldigt bra på sin länk - det är det inget snack om. Men jag tror att man är så pass ovan vid att de den på något annat än länk att många tycker det ser fel ut med en Explorer på något annat än just länk. Själv tycker jag att jag fick till en bra kombo när jag satte på ett sailcloth på min Explorer.Är en stor fan av explorer då den är väldigt estetisk, älskar klockor med någon variation av 3, 6, 9, 12. Skulle kunna tänka mig att explorer passar utmärkt med olika läderarmband för att "dress down". Eller är armbandet så bra att det känns dumt att byta till något annat? De passar så bra tillsammans. Ändrar ni armbandet annars?
Tycker i stort sett allt är kass på en Explorer med safir&luminova. Ett sailcloth/canvas är dock bästa möjliga val, skulle jag tro.Explorern passar väldigt bra på sin länk - det är det inget snack om. Men jag tror att man är så pass ovan vid att de den på något annat än länk att många tycker det ser fel ut med en Explorer på något annat än just länk. Själv tycker jag att jag fick till en bra kombo när jag satte på ett sailcloth på min Explorer.
Jag köpte mitt från strapped.se (https://strapped.se/produkt/svart-sailcloth-cousteau/)Tycker i stort sett allt är kass på en Explorer med safir&luminova. Ett sailcloth/canvas är dock bästa möjliga val, skulle jag tro.
Vart köpte du ditt?
Ett väldigt bra pris för en full set skulle jag säga. Men jag tycker både boett och kronan på låset ser väldigt polerade ut.Bra pris för en full-set, men ser väldigt rund ut på luggarna?
Dock ser kronan på låset rätt skarpt ut, så kan det vara ljuset som luras bara eller kan det vara annan länk än den som satt original tro?
https://www.tradera.com/item/190120...il=MemoryListReminderAuction&utm_nooverride=1
Riktigt bra pris skulle jag vilja säga och även skicket såg bra ut.Bra pris för en full-set, men ser väldigt rund ut på luggarna?
Dock ser kronan på låset rätt skarpt ut, så kan det vara ljuset som luras bara eller kan det vara annan länk än den som satt original tro?
https://www.tradera.com/item/190120...il=MemoryListReminderAuction&utm_nooverride=1
Lägger upp en bild på slutpriset så det finns kvarBra pris för en full-set, men ser väldigt rund ut på luggarna?
Verkligen inte. Då ska du ha en Datejust...Explorer 1 är sjukt snygg hade varit coolt med datum dock
Jo visst men gillar utförandet på 1an men hade velat ha datum på debänVerkligen inte. Då ska du ha en Datejust...
Det är ju det som är grejen med Explorern... Att slippa datum.Jo visst men gillar utförandet på 1an men hade velat ha datum på debän
Jo jag vet men hade nog gillat det ändåDet är ju det som är grejen med Explorern... Att slippa datum.
Det hade sabbat hela klockan.Jo jag vet men hade nog gillat det ändå
Jo datum,, kronograf, och månfas!Det hade sabbat hela klockan.
Exakt ...Det hade sabbat hela klockan.
Stort grattis tror den kommer bli ett grymt komplement till din samlingVäntar på denna
Hänga på låset på måndag hos postnord.
Ska bli grymt kul, längtat efter att testa en Explorer
Tack!Stort grattis tror den kommer bli ett grymt komplement till din samling
Var det du som knep den på Tradera btw?