Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar mer än välSöndags-Expy.
Ni får leva med en Milgauss i förgrunden.
Jag fick ett tokryck och lade ut min men ändrade mig när jag skulle lägga undan den...Råder det massflykt från Explorer1orna? från aldrig någon uppe för försäljning till 4st!
Jag vet precis hur det kan vara.. dragit tillbaka min DJ 2 gånger från Köp o sälj, alltid jobbigt att lägga undan den!Jag fick ett tokryck och lade ut min men ändrade mig när jag skulle lägga undan den...
Den mentala balansen är nu återställd.Jag vet precis hur det kan vara.. dragit tillbaka min DJ 2 gånger från Köp o sälj, alltid jobbigt att lägga undan den!
Fantastisk! Jag vill ha en en sån. Också...Kul nu får jag vara med oxå. Rykande färsk från AD
Grymt! Stort grattis och välkommen in i värmen!Kul nu får jag vara med oxå. Rykande färsk från AD
Fin klocka! Se nu till att ta smörja in dina händer, klockans krona ser knivskarp utKul nu får jag vara med oxå. Rykande färsk från AD
Battlescars från subFin klocka! Se nu till att ta smörja in dina händer, klockans krona ser knivskarp ut
Lillen vaknade 0620 med feber, Frau ligger däckad med detsamma, själv har jag varit förkyld i två veckor.
F@&K OFF NU KÖR VI - SÖNDAGSEXPYN!
Riktigt sne tom.
Det här är min tredje faktiskt och den enda klocka som återkommit i exakt samma modell. Svårt att mentalt släppa den helt enkelt, antagligen samma som om jag skulle ha sålt Speedyn (men det har jag haft insikten att inte göra).Väldigt glad att jag slog till ändå. Hade en av de första i handen sommaren 2016...klickade inte så avstod trots bra pris...men den har legat i bakhuvudet sen dess. En del Rolex modeller växer fram o mognar på nåtvis