Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
12 mm.Vet ni hur tjock 214270 är?
Tack!
Grattis till en riktigt fin klocka!Så!
Nu sitter min 114270 på armen.
Maken till bekväm klocka, jag glömmer bort den på armen.
Otroligt nöjd, känner att det här kommer bli bra
Grattis, den ser skarp och fin utSå!
Maken till bekväm klocka, jag glömmer bort att jag bär den.
Det där ser stiligt och bra ut. Grattis till en pangklocka!Så!
Maken till bekväm klocka, jag glömmer bort att jag bär den.
Så det blev en Explorer igen alltså. Det säger ju något om dess kvalitéer.I all sin enkelhet osv osv. Den är inte så dum
Så det blev en Explorer igen alltså. Det säger ju något om dess kvalitéer.
Amen! Vill köpa tillbaka i princip alla klockor som jag har sålt.Det är lite så jag jobbar. Säljer, ångrar mig, köper igen. Och så går det på repeat
Klart du ska använda din Explorer på fjället! (Jag gissar på att du planerar fjällvandring, eller nåt åt det hållet)Explorer på när man planerar kommande aktiviteter. Sen slutar det antagligen med Omegan på handleden när aktiviteten väl äger rum...
Raketskjutfält lät trevligt.Explorer på när man planerar kommande aktiviteter. Sen slutar det antagligen med Omegan på handleden när aktiviteten väl äger rum...
Är väll mer 10-15mils skoterturer på tapeten, och någon snö finns det inte så det är fråga om ganska våldsamma stötar och vibrationer. Är rädd att den stannar på en viss tid pga mitt djävulskapKlart du ska använda din Explorer på fjället! (Jag gissar på att du planerar fjällvandring, eller nåt åt det hållet)
Din klocka kommer aldrig att förlåta dig och börja visa fel tid på rent djävulskap.
Får ta på mig hjälm så inte Esrange råkar skjuta en raket i huvudet på migRaketskjutfält lät trevligt.
Jag använder min 114270 till liknande aktiviteter, men jag förstår om man vill vara försiktig. Det är ju ände en del pengar man har om handleden.Är väll mer 10-15mils skoterturer på tapeten, och någon snö finns det inte så det är fråga om ganska våldsamma stötar och vibrationer. Är rädd att den stannar på en viss tid pga mitt djävulskap
Just ja, du som var yoff, inte sant? Man kanske inte ska hålla på att fjompa sig så mycket. Går saker sönder får man reparera dem. Får börja ta med min lilla ögonsten mellan varven, om inte annat för alla Explorer kodakmoments som kommer dyka upp.Jag använder min 114270 till liknande aktiviteter, men jag förstår om man vill vara försiktig. Det är ju ände en del pengar man har om handleden.
. Du borde kanske lära dig ...Amen! Vill köpa tillbaka i princip alla klockor som jag har sålt.
Bara köpa och aldrig sälja. Puh, dyrt. Men men.... Du borde kanske lära dig ...
Precis ... Men det kostar ju .Bara köpa och aldrig sälja. Puh, dyrt. Men men...
Men då smakar det också! Smakar mums i munnen.Precis ... Men det kostar ju .