• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Bergsman

Cartier
2-Faktor
9DFC9372-A6A5-4F2F-9E35-9DC3A255676F.jpeg
Fortsätter min lilla grishelg, och det är ju trots allt Expysöndag?
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
9F92B073-C99A-477B-9B1F-17D3A7412B00.jpeg
Explorer på när man planerar kommande aktiviteter. Sen slutar det antagligen med Omegan på handleden när aktiviteten väl äger rum...
Klart du ska använda din Explorer på fjället! (Jag gissar på att du planerar fjällvandring, eller nåt åt det hållet)
Din klocka kommer aldrig att förlåta dig och börja visa fel tid på rent djävulskap.
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Klart du ska använda din Explorer på fjället! (Jag gissar på att du planerar fjällvandring, eller nåt åt det hållet)
Din klocka kommer aldrig att förlåta dig och börja visa fel tid på rent djävulskap.
Är väll mer 10-15mils skoterturer på tapeten, och någon snö finns det inte så det är fråga om ganska våldsamma stötar och vibrationer. Är rädd att den stannar på en viss tid pga mitt djävulskap :)
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Är väll mer 10-15mils skoterturer på tapeten, och någon snö finns det inte så det är fråga om ganska våldsamma stötar och vibrationer. Är rädd att den stannar på en viss tid pga mitt djävulskap :)
Jag använder min 114270 till liknande aktiviteter, men jag förstår om man vill vara försiktig. Det är ju ände en del pengar man har om handleden. :)
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Jag använder min 114270 till liknande aktiviteter, men jag förstår om man vill vara försiktig. Det är ju ände en del pengar man har om handleden. :)
Just ja, du som var yoff, inte sant? Man kanske inte ska hålla på att fjompa sig så mycket. Går saker sönder får man reparera dem. Får börja ta med min lilla ögonsten mellan varven, om inte annat för alla Explorer kodakmoments som kommer dyka upp.
 
Topp