Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
6084 aka ”Mount Everest” tillsammans med dess avkomma Explorer.
Fasen va Explorer 1 växer hos mig. Ha-begäret ökar för var dag som går...
Alla dessa poster gör det inte direkt lättare att stå emot.
Otroliga! är du i Tenjin? såg en massor med fina vintageur där under min vistelse i Japan.Delar med mig av dessa. Ingen kännare av modellen men antar att det vattnas i munnen hos många i den här tråden?
Osaka. Vimlar av dyra Rollar härOtroliga! är du i Tenjin? såg en massor med fina vintageur där under min vistelse i Japan.
Dem där hade man inte tackat nej tillDelar med mig av dessa. Ingen kännare av modellen men antar att det vattnas i munnen hos många i den här tråden?
Byt in en hyfsat ny v60 och den är dinDem där hade man inte tackat nej till
Galna priser!Byt in en hyfsat ny v60 och den är din
Varför suktar man efter annat när man redan har en klocka som har allt det man letar efter? När en ”Klockjunkie” möter ”Hobbeydödaren” uppstår oundvikligen ambivalens...
Svårt ämne det där. Överväger själv om jag ska göra mig av med min smpc då stort sett enbart explorern får handledstid. Den sitter liksom bara där! Explorern alltså...Varför suktar man efter annat när man redan har en klocka som har allt det man letar efter? När en ”Klockjunkie” möter ”Hobbeydödaren” uppstår oundvikligen ambivalens...
Den är perfekt på dig! Grattis till ett fint köp.Väldigt glad att jag slog till ändå. Hade en av de första i handen sommaren 2016...klickade inte så avstod trots bra pris...men den har legat i bakhuvudet sen dess. En del Rolex modeller växer fram o mognar på nåtvis
Backa bandet.... har du en Explorer eller är du bara en retsticka?
Inte min bild det där. Min är beställd så blir väl paketöppning på söndag när jag kommer hem.Backa bandet.... har du en Explorer är du bara en retsticka?
Welcome to the familyInte min bild det där. Min är beställd så blir väl paketöppning på söndag när jag kommer hem.
Tack!Welcome to the family
1016, 14270, 114270, 214270?
114270! Kommer att bli min semester/skidor/bad klocka.bra trippel med min sub och DJ1016, 14270, 114270, 214270?
Grymt, min Explorer är också den som hänger med när det är hårda tag som gäller, bära matkassar och slänga sopor etc.114270! Kommer att bli min semester/skidor/bad klocka.bra trippel med min sub och DJ
Ja! Särskild återvinningsstationen. #hardknocklifeGrymt, min Explorer är också den som hänger med när det är hårda tag som gäller, bära matkassar och slänga sopor etc.
#thuglifeGrymt, min Explorer är också den som hänger med när det är hårda tag som gäller, bära matkassar och slänga sopor etc.