Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är sub/dj gamla eller nåt?114270! Kommer att bli min semester/skidor/bad klocka.bra trippel med min sub och DJ
Grattis till din Expy och välkommen i tråden!Ovant efter att ha kört senaste Seamastern med en massa AR till att köra expy. Men sjukt härlig klocka i helt perfekt storlek. Min första Rolle!
Tack!Grattis till din Expy och välkommen i tråden!
BådaTack!
Har velat länge mellan en DJ 36 och en exp. Dumt att i den här tråden fråga vad ni skulle valt?
Nejdå. Förstör inte nu mitt egenrättfärdigande av köpet.Är sub/dj gamla eller nåt?
Byt in en hyfsat ny v60 och den är din
Ja vem vill ha en Volvo liksom?Galna priser!
Grattis och varmt välkommen!Nu är jag här! Hello!
Stort grattis och välkommen in i värmen!Nu är jag här! Hello!
"Shut up and take my money"?Pratade med en äldre kollega idag, och samtalet gled in på klockor.
Han:
- Nej, jag bär inte klocka, det har jag inte gjort på flera år. Men Jag har en Rolex Explorer från 1958 som ligger hemma i någon låda. Jag köpte den för 13 000 på Kaplans för en massa år sen. Kan den vara värd något tror du?
Jag:
-
”- Nja, den modellen har stått stilla. Ta med den till jobbet imorgon så får du 15.000kr för den.” ....Pratade med en äldre kollega idag, och samtalet gled in på klockor.
Han:
- Nej, jag bär inte klocka, det har jag inte gjort på flera år. Men Jag har en Rolex Explorer från 1958 som ligger hemma i någon låda. Jag köpte den för 13 000 på Kaplans för en massa år sen. Kan den vara värd något tror du?
Jag:
-
Exakt. Jag erbjöd honom just 15 000.”- Nja, den modellen har stått stilla. Ta med den till jobbet imorgon så får du 15.000kr för den.” ....
Hur räknar du nu? Men lycka till med köpet.Exakt. Jag erbjöd honom just 15 000.
- Så har du ju tjänat tretusen.
: )
Haha!Hur räknar du nu? Men lycka till med köpet.
Vad huserar kapten på för fartyg?Härlig onsdag på er, Utforskare.
En liten pendelfärja.Vad huserar kapten på för fartyg?
Mysigt värre, du får göra som Tage Danielssons busschaufför som tänkte va fan och utforskade världen. Med passagerare och alltEn liten pendelfärja.
Stämmer det att det blir för trångt att sätta band på en 114270 eller funkar det?
Härlig onsdag på er, Utforskare.