Det blev ju toppen!
Skulle vilja ha någon nyans ljusare grå färg på natobandet men tycker detta funkar helt okej. Har ännu fler natoband jag ska testa imorgon! Fler bilder kommer då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev ju toppen!
Skulle vilja ha någon nyans ljusare grå färg på natobandet men tycker detta funkar helt okej. Har ännu fler natoband jag ska testa imorgon! Fler bilder kommer då
Jag hade nöjt mig med Tiffany och 1655, blygsam som jag är...Alla Explorer-fans våta dröm!
Vilken lineup! En tropical, en Tiffany and Co, en 1655 och sist men inte minst en väldigt tidig Explorer med vad jag tror kallas ”leaf hands”
Hört väldigt mycket gott om hans natoband! Snyggt är det också! Tror jag ska köpa ett jag med
Tycker detta är schysst. Köpt på Bark&Jacks hemsida
Inte många som kan få en 214270 att se utt som en 114270Trevlig Helg! Ikväll ska det ut och röjas!
Hur är statusen, är ni lika starka idag?Trevlig Helg! Ikväll ska det ut och röjas!
Har en stabil bakfylla och skulle helst bara vilja ligga hemma i soffan. Men istället är man på jobbetHur är statusen, är ni lika starka idag?
Vad för Nato?Från tidigare Idag
Kommer från Watchobsession.co.ukVad för Nato?
Snyggt!Söndagsexpyn
Snart blir jag förhoppningsvis medlem i tråden. Haft siktet inställt på en explorer i närmare ett års tid och den är helt klart en av mina absoluta favoriter.
Något som stör mig mer och mer är det faktum att Rolex över huvud taget släppt Explorern i något annat än 36mm. Jag vill gå så lång som att säga att det är deras största misstag någonsin. Det tar helt klart bort en del av magin. Explorern är inte ämnad för annat än 36mm. Den är inte heller ämnad för annat än länk.
Är det någon här som delar min åsikt eller är jag helt ute och cyklar? Shoot!
Snart blir jag förhoppningsvis medlem i tråden. Haft siktet inställt på en explorer i närmare ett års tid och den är helt klart en av mina absoluta favoriter.
Något som stör mig mer och mer är det faktum att Rolex över huvud taget släppt Explorern i något annat än 36mm. Jag vill gå så lång som att säga att det är deras största misstag någonsin. Det tar helt klart bort en del av magin. Explorern är inte ämnad för annat än 36mm. Den är inte heller ämnad för annat än länk.
Man får väl tycka som man vill men för mig är 39-40mm sweetspot. Dessutom finner jag. Explorer väldigt allround.Snart blir jag förhoppningsvis medlem i tråden. Haft siktet inställt på en explorer i närmare ett års tid och den är helt klart en av mina absoluta favoriter.
Samma här! Vi kanske kan ha de varannan vecka?Jag hade nöjt mig med Tiffany och 1655, blygsam som jag är...