Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min expy har klarat sig fin-fint efter ex antal redlösa kvällarDen glider in fint under ärmen, nu ska jag ut och stöka, ångra sig kan man göra imorgon.
Fin bild!Söndagsexpyn....Oj vad alla små hairlines syns i solljuset.
Fint gulnade index och visare!Glad söndag då!
Tack, 1991!Fint gulnade index och visare!
Vad är det för årgång?
Riktig fin, ett sådant ex borde man aldrig säljaGrått ute men soligt inne!
Ja, storleksskillnaden är inte särskilt stor.Vi har ju ett antal gånger avhandlat det här med 36 eller 39 millimeter. Jag funderar på om det inte snarare har med att den nya Explorern har ett mer fyrkantigt case och därför upplevs mer ”chunky”?
Precis såJa, storleksskillnaden är inte särskilt stor.
Däremot är det fetare bandhorn på 214270 och proportionellt bredare glasring som man kan se på denna bild jag stal från internetz:
Fett rätt har du!Riktig fin, ett sådant ex borde man aldrig sälja
Nästa gång du ändrar dig och slänger ut den är det fan 50/50 chans att jag klipper den.Fett rätt har du!
Bra val!Fett rätt har du!
Fan vilken skön känsla, eller hur?Nu har det gått en månad drygt och jag är mer nöjd än någonsin med denna (detta är mitt tredje exemplar). Skall väl inte skriva keeper for life men fått en insikt att den är svår att frigöra sig ifrån. En jäkla bra klocka är det ju, på väsentliga punkter den bästa jag haft. Borde väl testat andra Rolex men nä, det blir liksom inte bättre som jag ser det. Bara mer hajpat.