Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-1-214270.113120/Varit i tankarna att köpa en explorer 1a till farsan nu när han går i pension. Fick svaret att väntelistan var stängd (?!) när man ringde Rob Engström. Snark.
Blir o fråga Krons näst men misstänker ev samma svar. Hade gärna velat att han skulle vara första ägaren - även om jag inte tror farsan bryr sig så mycket.
Må gott alla!
Gamla versionen och väldigt överprisad
Finns fler AD's i vårt avlånga land. Ring runt och hör dig för. Har väldigt svårt att tro att ingen skulle ta din beställning och blir inte heller förvånad om någon har den inne.Varit i tankarna att köpa en explorer 1a till farsan nu när han går i pension. Fick svaret att väntelistan var stängd (?!) när man ringde Rob Engström. Snark.
Blir o fråga Krons näst men misstänker ev samma svar. Hade gärna velat att han skulle vara första ägaren - även om jag inte tror farsan bryr sig så mycket.
Må gott alla!
Hans far kanske inte bryr sig om att visarna är lite kortare och att det inte är lume på 3,6 och 9. Då kanske det finns lite prutmån ocksåGamla versionen och väldigt överprisad
Vet inte om jag håller med om att den är ”väldigt överprisad”.Gamla versionen och väldigt överprisad
Om det är akut med presenten så kolla runt lite hos olika ADs. Jämför gärna andrahandsmarknaden i Sverige med C24. Kronan är kass så det är rätt dyrt överlag där ute.Varit i tankarna att köpa en explorer 1a till farsan nu när han går i pension. Fick svaret att väntelistan var stängd (?!) när man ringde Rob Engström. Snark.
Må gott alla!
Jag tycker att gummi till Explorern blir riktigt bra! Synd bara att det inte finns något som passar till min 114270.
Tackar, vet att jag har sett trådar med bilder på 36mm med gummi, men kräver nog lite modifikation. Typ som i denna länken: https://forum.tz-uk.com/showthread.php?376671-Explorer-on-EverestJag tycker att gummi till Explorern blir riktigt bra! Synd bara att det inte finns något som passar till min 114270.
Bratte och Rolle tillsammans är lika med att ha dubbeln Brolle?Expyn fick träffa lite nya vänner igår. Kan ha varit något glas starkvara inblandat så det blev ingen större fotokonst av resultatet.
Haha, funderar själv på att skaffa Brolle, men en Emergency i så fall.Bratte och Rolle tillsammans är lika med att ha dubbeln Brolle?
Och vad skulle vara rätt pris anser du?Finns fler AD's i vårt avlånga land. Ring runt och hör dig för. Har väldigt svårt att tro att ingen skulle ta din beställning och blir inte heller förvånad om någon har den inne.
Dra bort 10kOch vad skulle vara rätt pris anser du?
Jag köper ett dussin om du kan ordna fram dom för 46kDra bort 10k
Länge sen man såg någon ute för det priset.Dra bort 10k
Så det finns möjlighet för rabatt på en Explorer. Intressant.... Trodde det var kört med rabatt på stål Rolex?Dra bort 10k
Jag kan bara svara för mitt köp och där var det inte tal om någon rabatt...Så det finns möjlighet för rabatt på en Explorer. Intressant.... Trodde det var kört med rabatt på stål Rolex?
Stort grattis till ett bra val!Välkomnar mig själv till denna tråd, åtminstone för en stund. MK2 från 2016
Vi snackar en 214270 mk1Så det finns möjlighet för rabatt på en Explorer. Intressant.... Trodde det var kört med rabatt på stål Rolex?
Snyggt och grattis! Fantastisk klocka som sitter jättebra.New Kid On The Block
Vill nog oxo påstå att rabatt känns rätt kört. Finns väl alltid ngt undantag iof.Jag kan bara svara för mitt köp och där var det inte tal om någon rabatt...
Om en AD skulle ta en beställning på en 214270 har jag svårt att tro de skulle ge någon rabatt. Dealen är så att säga ”klar”.Vi snackar en 214270 mk1
Den är byggd för dig....... eller är du byggd för den?
WUT?! Vino på en torsdag? What would Luther say??
Jag håller med dig men jag tror inte vi pratar om samma sak. Läs igen.Om en AD skulle ta en beställning på en 214270 har jag svårt att tro de skulle ge någon rabatt. Dealen är så att säga ”klar”.