Hur och när kan man bli med i klubben?!#Söndagsexpy med Klocksnack Explorers Club
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur och när kan man bli med i klubben?!#Söndagsexpy med Klocksnack Explorers Club
Det kommer bli tydligt om några veckor. Ett tips i väntan på mer info kan vara att börja skissa på ett äventyr för dig och din explorerHur och när kan man bli med i klubben?!
Alright! Väntar med spänning på mer info.Det kommer bli tydligt om några veckor. Ett tips i väntan på mer info kan vara att börja skissa på ett äventyr för dig och din explorer
Tålamod @P-vakten Du vet inte mindre än någon annan. All offentlig info finns här i tråden. Resten kommer runt midsommar. Men jag kan väl säga som så - nato-band har inget med det här att göra. Det handlar mer om att använda våra klockar till vad dom är skapta för.Jag har inte hängt med alls i vad som sker, ut med språket @NiklasF - Vad sker? Vad är det som är på gång?
Inga nato på Explorer får jag hoppas, då säljer jag på stört.
Du menar att man ska kolla vad tiden är lite då och då?Tålamod @P-vakten Du vet inte mindre än någon annan. All offentlig info finns här i tråden. Resten kommer runt midsommar. Men jag kan väl säga som så - nato-band har inget med det här att göra. Det handlar mer om att använda våra klockar till vad dom är skapta för.
Ja. Du har förstått precis vad som avsesDu menar att man ska kolla vad tiden är lite då och då?
Hahaa..! Min humor...!Du menar att man ska kolla vad tiden är lite då och då?
My Goodness!
Lite bättre iaf.
Nej tack
Lite bättre iaf.
Lite bättre iaf.
Lite bättre iaf.
My Goodness!
Men varför?!?Nej tack
Just som @Airman trodde att natoband var det grövsta övergreppet en Expy kunde utsättas för...
Lite bättre iaf.
Det finns värre övergreppJust som @Airman trodde att natoband var det grövsta övergreppet en Expy kunde utsättas för...
Någonting måste ju göras för att boosta den där klockan. Inte för att det var speciellt lyckat, men kul och godkänt.Men varför?!?
/B
Det finns värre övergrepp
Jag är med på att det är kul. Och inte så lyckat. Men jag är egentligen positiv till is och bling. Men ta det då hela vägen. Kör rainbow.Någonting måste ju göras för att boosta den där klockan. Inte för att det var speciellt lyckat, men kul och godkänt.
Regnbåge är så gjort ju. Kul med annat.Jag är med på att det är kul. Och inte så lyckat. Men jag är egentligen positiv till is och bling. Men ta det då hela vägen. Kör rainbow.
/B
Regnbåge är så gjort ju. Kul med annat.
Nog med kladd från min sida. Ville ba visa hur cool en Explorer skulle kunna bli. Hej!
Helt rätt säger jag. Det där är ju precis varför GG/BG finns! Skittråkigt att det nu är som det är och jag kan tycka @Kramer borde skämmas som räven över att inte kunna ta en retur på den. Inget normalt slitage och definitivt något som bör nämnts!Fick äntligen möjligheten att köpa en Explorer! Men historien fick ett olyckligt slut. Snälla läs sista posten i den här tråden:
https://klocksnack.se/threads/kramer.99553/
För vissa kanske det inte spelar någon roll, men jag är ledsen. Ärligt nu, tycker ni att jag är dum i huvudet och att jag har helt fel här?
Ha en fin helg!
Skadan på urtavlan syns ju ej på bilderna du fick. Jag skulle som säljare upplyst en eventuell köpare om en sån skada, speciellt då den ej syntes på bilderna. Det finns ju en anledning att många ringar in defekter på klockor de säljer för att vara så ärliga som möjligt.Fick äntligen möjligheten att köpa en Explorer! Men historien fick ett olyckligt slut. Snälla läs sista posten i den här tråden:
För vissa kanske det inte spelar någon roll, men jag är ledsen. Ärligt nu, tycker ni att jag är dum i huvudet och att jag har helt fel här?
Ha en fin helg!
Fyfan vad tråkigtFick äntligen möjligheten att köpa en Explorer! Men historien fick ett olyckligt slut. Snälla läs sista posten i den här tråden:
Ha en fin helg!
Skadan på urtavlan syns ju ej på bilderna du fick. Jag skulle som säljare upplyst en eventuell köpare om en sån skada, speciellt då den ej syntes på bilderna. Det finns ju en anledning att många ringar in defekter på klockor de säljer för att vara så ärliga som möjligt.
Jag tycker inte du är ”dum i huvudet” men nu fick jag mig en tankeställare själv att som köpare undersöka begagnade objekt noggrannare än man kanske brukar för att undvika sånt här.