• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Tackar! Ska packa matsäck imorgon. Omöjligt att hitta andra alternativ och kollat både flyg, tåg och buss. Han skall vidare till Luleå. Blir enklare när han och brorsan flyttar till Solna i augusti...
Verkar bli bra väder så då kan en biltur med några mysiga pitstops vara nog så trevligt! Förstår det, ingenjörer?

Inget vidare äventyr idag men Explorern funkar även på en namngivning. Söndagsexpyn!
E39DDD9D-C804-43BC-807E-1E7AA2963CD1.jpeg

Fick äntligen möjligheten att köpa en Explorer! Men historien fick ett olyckligt slut. Snälla läs sista posten i den här tråden:

https://klocksnack.se/threads/kramer.99553/

För vissa kanske det inte spelar någon roll, men jag är ledsen. Ärligt nu, tycker ni att jag är dum i huvudet och att jag har helt fel här?
Ha en fin helg!
Jag behöver inte ens se några bilder - säljer man en klocka med skador på tavla eller visare berättar man det. Allt annat är bedrägligt beteende och då hör man inte hemma här. @Kramer ta klocka i retur och stå för alla kostnader, inkl den initiala frakten. Det är så man gör.

Tillbaka
Topp