• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

D.Trump

Cartier
Hmmmm... vi kom till en överenskommelse, jag håller mig på min kant och min håriga motståndare med massa ögon håller sig på sin.
A8B37B01-09A8-4A11-8CB3-3E1A619B49B1.jpeg
Mygod:wideyed: tog du lug to lug mått på den, vad äter han? är det grillat som är bäst eller han kanske helst vill ha små barn:)
 

Floffen

Panerai
Ingen uppdatering, @Kramer har inte svarat på något sms eller bemödat sig med någon förklaring här på klocksnack. Jag skulle tro att han loggat ut härifrån för gott i alla fall med det användarnamnet.

Lider med dig samt har också sjukt svårt att förstå hur man kan tycka att det är värt bränna sitt anseende så, rökt för all framtid här liksom. Hade det inte varit värt att ta tillbaka klockan och sälja några tusingar billigare liksom?
 

lladron

Cartier
2-Faktor
Lider med dig samt har också sjukt svårt att förstå hur man kan tycka att det är värt bränna sitt anseende så, rökt för all framtid här liksom. Hade det inte varit värt att ta tillbaka klockan och sälja några tusingar billigare liksom?
Håller med, jag skulle aldrig göra något sånt. Han måste på något vis behövt snabba pengar och drog en fuling för att sen försvinna.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Ingen uppdatering, @Kramer har inte svarat på något sms eller bemödat sig med någon förklaring här på klocksnack. Jag skulle tro att han loggat ut härifrån för gott i alla fall med det användarnamnet.
Sjukt dåligt verkligen. Men du får se det som att det här är en klocka som ska användas hårt och den blir snyggare ju mer den slits... :)
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Det ska bli kul att prova exp 1. Plockar upp en 114270 imorgon. Är nyfiken på hur den upplevs i 36 mm. Något säger mig att den upplevs större/mer närvaro än exempelvis DJ/DD. Jag har ju som mål att tvinga ner mig på mindre klockor så förhoppningsvis blir denna vägen dit :)
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Jag sålde en 114270 från 2002/2003 i februari.
Försäljningen gick långsamt och fick 39k för den tillslut.
Tror inte de ökat så pass sedan dess, tror snarare att strax över 40k är helt rimligt idag :)
 

lladron

Cartier
2-Faktor
Topp