Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trådens beskyddare!Trevliga julklappar i år som kommer att främja outdoor-livstilen bredvid min Explorer
Riktigt bra, tar fram en till från arkivet. Får se hur länge jag klarar mig utan att sätta på den igen (januari ut ska det nog gå......famous last words).Utforskar soffan
Riktigt bra, tar fram en till från arkivet. Får se hur länge jag klarar mig utan att sätta på den igen (januari ut ska det nog gå......famous last words).
Japp, det blev för mycket flippande och villhöver under '21 och in i '22. När Explorern kom bestämde jag mig för att köra OWG med den vilket gav en helt annan erfarenhet. Sedan var jag så osäker på P39 och bestämde mig för samma sak (vilket var rätt val). Precis som du nämner så är förhoppningen att det ska kännas som en nyfunnen kärlek igen med Explorern.Kör du OWG med P39:an under tiden? Känns faktisk ganska sunt! Blir som en nyfunnen kärlek igen sen ju
Herregud! Att vara utan Explorern och se detta är värre än OWGM. Är ju iof rätt säker på vilken klocka det kommer att bli då.
Herregud! Att vara utan Explorern och se detta är värre än OWGM. Är ju iof rätt säker på vilken klocka det kommer att bli då.
124270 funkar utmärkt bra till vedhuggning. Av den händelse någon tvivlat.