JÄVLAR vilken bra bild. Explorer i det verkliga livet.Det får vara nog med all äventyr idag. Nu blir det öl och burgers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JÄVLAR vilken bra bild. Explorer i det verkliga livet.Det får vara nog med all äventyr idag. Nu blir det öl och burgers!
@Frontendarn - Jag känner att molnet som regnar över din Explorer är på väg till mig 🌧
Stått i samma position fast med en annan modell, köpte tillbaka en likadan men blev inte alls samma känsla som med den första.Skönt att höra att där är fler som varit i samma situation.
Absolut kan man sälja och köpa tillbaka om man skulle ångra sig men de som gör det extra jobbigt är att jag köpte den ny och haft den sedan dess samt att den är från samma år som dottern föddes. Eller är det bara något jag intalar mig att det skulle spela någon roll
Hur som helst får jag nog ta en rejäl funderare, tack för insikterna.
Tack.Stått i samma position fast med en annan modell, köpte tillbaka en likadan men blev inte alls samma känsla som med den första.
Tack.
Har använt den nu senaste veckan för att verkligen känna efter och det är en grym klocka så den får nog stanna då jag tror jag ångrat mig.
Får väl köpa ytterligare en klocka att ha för att flippa med fast att jag vill hålla nere samlingen så att alla klockor används
Det är givetvis väldigt individuellt. Men i mitt fall kan jag bara instämma. Har testat olika kombinationer, olika modeller, men för min del när jag köpte Explorern så kändes det som att jag "hittat hem". Givetvis finns det annat som lockar, vilket är OK så länge som det inte är på bekostnad av Explorern.Jag har gjort ca 150 affärer därav 90% (det finns absolut dem med betydligt längre seniornivå än mig) har varit försäljningar. Jag har testat nya idéer och börjat om och möblerat om i samlingen flera gånger om. Några år senare, med facit i handen, hade jag fått börja om, om jag skulle bygga en samling runt en klocka då skulle det det vara runt Explorer1. Explorer1 hade varit klockan nr1 i min samling!
Det viktiga är att hitta vad man själv uppskattar mest och landa i det och det önskar jag dig lycka till med!
Do it!Går i tankarna att överge min Speedy till förmån för en Explorer, men kan inte riktigt ta klivet.
Finns det någon explorerägare i Örebro som kan tänkas ses på en bira? Skulle behövt prova en innan jag kan ta ett slutgiltigt beslut
Ölen står undertecknad för! Och en ev speedy bytesaffär =)
Går i tankarna att överge min Speedy till förmån för en Explorer, men kan inte riktigt ta klivet.
Finns det någon explorerägare i Örebro som kan tänkas ses på en bira? Skulle behövt prova en innan jag kan ta ett slutgiltigt beslut
Ölen står undertecknad för! Och en ev speedy bytesaffär =)