Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Inte så farligt alltså!Jag fick vänta i cirka 5 månader
Haha sluta gaslightad dig själv! Nästan ett halvårs väntan på att köpa en klockaTack! Inte så farligt alltså!
Haha sluta gaslightad dig själv! Nästan ett halvårs väntan på att köpa en klocka
Aja, på Bergströms i gbg ville dom inte ens diskutera kötider via mail.
Beror på vad man jämför med…
Jag är intresserad av en sambeställning.Ifall någon är intresserad och har missat så har Zealande (och Everest) nyligen tagit fram gummiband till 124270 vilket jag väntat tålmodigt på. Zealande är mest aktuellt för mig på grund av färgutbud och möjligheten att beställa olika buckle/casp.
1. Någon som har erfarenhet av Zealande?
2. De har en bra exponentiell mängdrabatt från 2-6 band så hojta om någon annan tänkt beställa i närtid så löser vi det och sparar några kronor Detta gäller även för band till andra modeller.
Rubber Straps for Rolex® Explorer - ZEALANDE®
Personalize your Rolex® Explorer watch with FKM ZEALANDE® rubber straps. They provide you with incredible comfort, flexibility and ruggedness.zealande.com