• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

PXL_20230719_114958478.MP.jpg

Det finns en tråd för detta 😉
https://klocksnack.se/threads/rolex-tråden-där-ni-diskuterar-”värdeökning”-listor-orättvisor-och-spåkulor.159567/

Det är ingen som vet om det finns nån aftermarket-clasp som passar till 124270? Tänkte köpa ett gummi men träligt att behöva byta både länken och sen sätta på spännet.ä varje gång man ska byta.

Var inne på Bergströms i Malmö och till min förvåning så hade de ändå lite klockor inne "exhibition only" som man kunde testa.
Kan säga att Explorern satt som en smäck och vi snackade lite om tider.. hon sa då att de inte ens tar emot någon intresseanmälan om de inte kan garantera en leverans inom 5 månader.
Med det sagt, just nu kunde man ej sätta upp sig på någon lista.

Ifall någon är intresserad och har missat så har Zealande (och Everest) nyligen tagit fram gummiband till 124270 vilket jag väntat tålmodigt på. Zealande är mest aktuellt för mig på grund av färgutbud och möjligheten att beställa olika buckle/casp.

1. Någon som har erfarenhet av Zealande?

2. De har en bra exponentiell mängdrabatt från 2-6 band så hojta om någon annan tänkt beställa i närtid så löser vi det och sparar några kronor :) Detta gäller även för band till andra modeller.

Ifall någon är intresserad och har missat så har Zealande (och Everest) nyligen tagit fram gummiband till 124270 vilket jag väntat tålmodigt på. Zealande är mest aktuellt för mig på grund av färgutbud och möjligheten att beställa olika buckle/casp.

1. Någon som har erfarenhet av Zealande?

2. De har en bra exponentiell mängdrabatt från 2-6 band så hojta om någon annan tänkt beställa i närtid så löser vi det och sparar några kronor :) Detta gäller även för band till andra modeller.

Jag är intresserad av en sambeställning.

Tillbaka
Topp