Jag har en fin 14270 men jag vill inte bli av med denIngen som har en fin 14270 alt. en 114270 i fint skick som den vill bli av med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en fin 14270 men jag vill inte bli av med denIngen som har en fin 14270 alt. en 114270 i fint skick som den vill bli av med?
Var sak har sin tidJag har en fin 14270 men jag vill inte bli av med den
Flippa Explorern och köp din sub. Du kommer inte lugna ner dig förrän du testat. Vill du tillbaka till oss finns alltid klockor att tillgå.Vänner, när jag köpte min första rolle, en 214270 för ett halvår sedan var jag 100 på att det var en keeper. Men dagen är kommen då suget efter annat har nått oanade nivåer!!
Älskar expyn men suget efter en 114060 börjar smyga sig starkare och starkare!!
Vad ska jag ta mig till? Budgeten räcker bara åt endera av de
Det är en väldigt delade mening rörande just Explorer 1. Ena halvan tycker den är den tråkigaste modellen Rolex någonsin producerat medans den andra halvan snarare tycker tvärtom. Jag hör till den andra halvan, KISS - Keep It Stupid Simple. Förhoppningsvis vidhåller jag denna åsikt tills graven och därmed aldrig säljer min 14270......... Only time will tell.....Var sak har sin tid
Jag sålde min första 214270 för en 114060. Ångrade mig efter bara någon dag för den kändes så klumpig men tillät mig prova ett tag till. Hade den en månad och sålde. Tillbaka på 214270 och älskar den.Vänner, när jag köpte min första rolle, en 214270 för ett halvår sedan var jag 100 på att det var en keeper. Men dagen är kommen då suget efter annat har nått oanade nivåer!!
Älskar expyn men suget efter en 114060 börjar smyga sig starkare och starkare!!
Vad ska jag ta mig till? Budgeten räcker bara åt endera av de
En riktigt fin pjäs som verkligen växer i mina ögonDå äger man en Exp 1 ännu en gång! Mkii känns mer harmonisk än förra gen. Även om den påstådda fisheye effekten inte var så märkvärd irl oavsett
Det enda som talar mot den är egentligen att den är lite fööör allround nästan Det är ju iofs en anledning att handla fler klockorEn riktigt fin pjäs som verkligen växer i mina ögon
Fisheye effekten?Då äger man en Exp 1 ännu en gång! Mkii känns mer harmonisk än förra gen. Även om den påstådda fisheye effekten inte var så märkvärd irl oavsett
Såg ut som att man tittade på urtavlan genom en fisheye lins på en kamera. Dvs att allt i centrum var nära och stort medans ytterligheterna var för små o kortaFisheye effekten?
bara indexen och att op'n har kronan vid 12 gör att det blir en schysst duo!!!Nästan tvillingar
bara indexen och att op'n har kronan vid 12 gör att det blir en schysst duo!!!
Kul att se dem bredvid varandra!Nästan tvillingar