• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Norken

Panerai
2-Faktor
#SÖNDAGSEXPYN
image.jpg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
dock får du nog ta och hitta ett par coolare visare till din blåa arab!

dock ej min bild men visarna från 114270 passar på 116000 om man är sugen och lyckas få tag på ett par visare!
733be12cda8d42cfda93d64a01e0aaef.jpg
Ganska snyggt faktiskt men är det rätt att modda en sån typ av klocka? Diverse seiko och vostok köper jag men Rolex? Känns lite tveksamt :)
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Ganska snyggt faktiskt men är det rätt att modda en sån typ av klocka? Diverse seiko och vostok köper jag men Rolex? Känns lite tveksamt :)
Personligen är jag inget fan av moddande överhuvudtaget, oavsett prisklass eller hur många miljarders exemplar som producerats. Vet inte varför, men det är väl som med homageklockor - de kan se nästan identiska ut med sina förlagor men det är ändå inte samma sak. Om det varit jag hade jag nog hellre sålt OP:n och skaffat en 114270/14270. Men alla äro olika :)
 
Topp